Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@03:21:32 GMT

شهاب حسینی از جشنواره پکن ۲۰۲۱ جایزه گرفت

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۶۳۷۷

شهاب حسینی از جشنواره پکن ۲۰۲۱ جایزه گرفت

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پکن جایزه بهترین بازیگرنقش مکمل خود را به شهاب حسینی اهدا کرد. فستیوال بین‌المللی فیلم پکن با معرفی بهترین‌های خود به یازدهمین دوره‌اش خاتمه داد. این جشنواره با اهدای جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل به شهاب حسینی برای بازی در فیلم «اولین برف» ساخته حامی رمضان محصول فنلاند از وی تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم همچنین جایزه بهترین موسیقی را برای توماس نیکینن دریافت کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم پکن فیلم «آن‌سوی آسمان‌ها» ساخته لیو ژی‌های را به عنوان بهترین فیلم امسال انتخاب کرد و جایزه بهترین کارگردان جشنواره را نیز به آن دری زایتسف برای فیلم «دفترچه خاطرات محاصره» از روسیه اهدا کرد.

این در حالی است که این جشنواره امسال با تمرکز بر سینمای روسیه برپا شد.

در همین حال جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره نیز به گروه بازیگران فیلم چینی «آن‌سوی آسمان‌ها» اهدا شد. نویی آبیتا از فیلم «سلالوم» یا «مسابقه اسکی سرعتی» ساخته شارلین فاویه محصول فرانسه نیز به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شد.

در بخش به سوی آینده جشنواره سه فیلم «نامو»، «بوتاکس» و «درخت سکوت» از ایران حضور داشتند و از این میان فیلم سینمایی «نامو» ساخته نادر ساعی‌ور جایزه محبوب‌ترین فیلم بلند و سوسن پرور جایزه محبوب‌ترین بازیگر زن را برای بازی در «بوتاکس» از آن خود کردند.

جشنواره بین‌المللی فیلم پکن ۲۰۲۱ از ۲۱ تا ۲۹ سپتامبر برپا شد.

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شهاب حسینی پکن جشنواره پکن بین المللی فیلم پکن بهترین بازیگر جایزه بهترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

به گزارش قدس آنلاین،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم