Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان یکی از پر طرفدار‌ترین و شاید محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال ایران باشد، تیمی که قهرمانی کم ندارد و از باشگاه‌های پر افتخار لیگ ایران به شمار می‌رود.

خوزستانی‌ها در ۲ سال گذشته با وجود ثبات در کادرفنی و مدیریت، اما چندان از نتایج تیم خود رضایت نداشتند، عدم رضایتی که شاید یکی از دلایل  جدایی جواد نکونام و سعید آذری از این تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید آذری و جواد نکونام در آمار و ارقام عملکرد مطلوبی داشتند و توانستند با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا آن هم در ۲ فصل پیاپی و همچنین قهرمانی جام حذفی برای اولین باردر تاریخ فولاد  آمار خوبی را برای خود ثبت کنند. آماری که به دلیل بعضی اختلافات و بعضی مسائل برای مدیران بالایی فولاد راضی کننده نبود خوزستانی‌ها را مجبور کرد که فصل جدید را با کادر کاملا جدید و البته بر خلاف کادر و مدیریت قبلی کاملا خوزستانی بر سر کار بیاورند.

حمیدرضا گرشاسبی به جای سعید آذری و عبدالله ویسی نیز جایگزین جواد نکونام در فولاد خوزستان شد، تیمی که در اوایل فصل نقل و انتقالات به شکل عجیبی با به اتمام رسیدن قرار داد بازیکنانش و همچنین جدایی چند تن از بازیکنان خود مانند فرشاد احمدزاده، محسن فروزان و زبیر نیک نفس وضعیت خوبی را نداشت، اما به یک باره و با حضور گرشاسبی توانستند سایر ستارگان خود مانند پریرا، کولیبالی، انصاری و تعدادی دیگر را در خوزستان نگهدارد و وضعیت تیم عبدالله ویسی را سخت‌تر از قبل نکند.

اما شرایط سخت فولادی‌ها تنها مربوط به تغییر کادرفنی و مدیریت نیست. چرا که یک سالی است که فولادی‌ها با پنجره نقل وانتقالاتی بسته مواجه هستند و این موضوع مهمترین مشکل تیم فولاد خوزستان بوده است. مشکلی که در ابتدا و با روی کار آمدن گرشاسبی یه عنوان مدیر فولادی‌ها امیدواری زیادی برای حل شدن آن می‌رفت اما به نظر می‌رسد که عبدالله ویسی خوزستانی هم مانند جواد نکونام باید فولاد را با پنجره‌ای بسته و با جوانان آکادمی خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به جنگ حریف‌های پر قدرت خود ببرد، کاری که نکونام انجام داد و با وجود انتقاد‌های زیاد، اما موفق عمل کرد و علاوه کسب عنوان قهرمانی ۲ سال پیاپی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

تیم فولاد خوزستان اکنون چند مدتی است که خود را با ویسی سرمربی که سابقه قهرمانی لیگ برتر با استقلال خوزستان را دارد برای رقابت‌های لیگ برتر فصل بیست و یکم آماده می‌کند.

تیم فولاد خوزستان با کادر فنی جدید خود تا به امروز ۳ اردوی آماده سازی پیش از شروع لیگ برتر را برگزار کرده است، فولادی‌ها در این اردو‌ها بازی‌های دوستانه زیادی را برگزار کرده اند و در کل نتایج خوبی را نیز به دست نیاورده اند.

اتفاقی که شاید کمی هواداران فولاد را نگران کند، اما به نظر نمی‌رسد که عبدالله ویسی که پس از قهرمانی با استقلال خوزستان چندان موفقیتی کسب نکرده است و از دوران اوج خود دور شده است این فرصت را به راحتی از دست دهد و به راحتی از نتیجه گیری با فولاد خوزستان بگذرد.

فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایران و نماینده کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۱/۲۰۲۲ برای فصل جدید فوتبال ایران تیم جدیدی را به مسابقات خواهد فرستاد، تیمی که با هدایت عبدالله ویسی شاید متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شود.

بیشتر بخوانید

پایان اردوی تدارکاتی تیم فوتبال فولاد خوزستان در تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان عبدالله ویسی جواد نکونام فولادی ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ علی محمدی با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهارکرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود، طبقه کارگر نقش کلیدی در پیشبرد این هدف دارد. مدیرعامل شرکت فولاد اکسین بیان کرد: در دین مبین اسلام و روایات پیشوایان دینی مان، به کارگران توجه ویژه ای شده و از کار آنها به عنوان جهاد یاد شده است که این موضوع بار سنگینی بر دوش مسئولان برای اهمیت به دغدغه های این قشر را یادآور می شود.

محمدی در ادامه با اشاره به موفقیت های شرکت فولاد اکسین در سال گذشته و امسال، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی سال جاری، شرکت فولاد اکسین خوزستان با اتکا به کارگران جوان و متخصصان بومی خود موفق به ثبت رکوردهای بسیار خوبی در حوزه تولید و صادرات مانند کسب عنوان صادرکننده برتر کشور، شکستن دومین رکورد تولید تاریخ شرکت و آماده به کاری ۹۵ درصدی خط تولید شد که همگی آنها مرهون تلاش کارگران عزیز است.

وی افزود: در روزهای ابتدایی سال جاری نیز رکوردشکنی فولاد اکسین ادامه داشت و با همت بلند کارگران، شاهد ثبت میزان ۸۳ هزار و ۴۵ تن در تناژ تولید محصولات خاص با استاندار جهانی API بودیم که لبیک به شعارسال بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیدار کارگران این شرکت با رهبر انقلاب، تصریح کرد: کارگران فولاد اکسین پس از دیدار روز چهارشنبه با رهبر انقلاب روحیه مضاعفی برای تداوم موفقیت های شرکت و قدم نهادن در مسیر تحقق شعار سال خواهند داشت.

محمدی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به کارگران تلاشگر شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: مجموعه مدیریتی اکسین قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند