Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزارى فارس از بندرعباس، چندى پیش خبرنگاران خبرگزارى فارس در یک تحقیقات میدانى، اسامى احتمالى پیشتازان نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسى ساختمان استان هرمزگان را منتشر کردند که پس از اعلام نتایج آراء، صددرصد خبر فارس تأئید شد.

نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسى ساختمان استان هرمزگان با حضور ٣٤ کاندیدا پنجشنبه هشتم مهرماه جارى به‌صورت اینترنتى برگزار شد و ١١ نفر از گروه‌هاى مهندسی مختلف به هیأت مدیره راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد در ٦ رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند و تعداد ۳ کاندیدا از رشته برق، یک کاندیدا از رشته نقشه‌برداری، ۵ نفر از رشته معماری، ۲١ نفر از رشته عمران، یک نفر از رشته شهرسازى و ٣ نفر از رشته مکانیک در این انتخابات حضور داشتند.

دو روز قبل خبرنگاران فارس در یک تحقیقات میدانى، اسامى احتمالى پیشتازان انتخابات نهم مهندسان ساختمان استان هرمزگان را به شرح ذیل اعلام کرد که در صفحه این خبرگزارى منتشر شد.

محمدرضا عظیمى، شهاب حسینى، سید رضا جاهد، محمد نجاتى، سید حصام خادمى، علیرضا اکبرى و عبدالله محترم از گروه مهندسان عمران، آرش مدیرزاده و پارسا پروین از گروه تأسیسات مکانیکی، سیده فاطمه موسوى، سید عمادالدین البرزى و رامین حیدرى‌مقدم از رشته معمارى، نیما امیرشکارى و محمدصادق وجدانى از گروه تأسیسات برقى، مسعود حاجى‌احمدى از گروه نقشه‌بردارى و حمیدرضا عامرى سیاهویى از رشته شهرسازى، افرادى بودند که فارس احتمال پیروزیشان را بالاتر از دیگر کاندیداها دانست.

منتخبان هیأت مدیره سازمان نظام مهندسى ساختمان هرمزگان در انتخابات نهم:

گروه عمران:
سید حصام خادمی
محمدرضا عظیمى
شهاب حسینى
علیرضا اکبری
محمد نجاتى

گروه مکانیک:
پارسا پروین

گروه شهرسازى:
حمیدرضا عامرى سیاهویى

گروه برق:
نیما امیرشکارى

گروه نقشه‌بردارى:
مسعود حاجى‌احمدى

گروه معمارى:
رامین حیدری‌مقدم
سید عمادالدین البرزى

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: آب استان هرمزگان هرمزگان انتخابات نفر از رشته هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد