Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه تهران همایش خانه و دانشگاه را ویژه خانواده‌های نودانشجویان به‌مناسبت شروع سال تحصیلی جدید، شنبه ۱۰ مهر برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، این همایش با حضور دکتر سید محمد مقیمی (رئیس دانشگاه تهران)، دکتر سعید حبیبا (معاون دانشجویی دانشگاه تهران)، حجت الاسلام دکتر کرمی (مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران)، دکتر غلامعلی افروز (روانشناس و استاد ممتاز دانشگاه تهران) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان میتوانند برای شرکت مجازی در این مراسم که از ساعت 16 تا 18 برگزار می شود از طریق لینک های زیر اقدام کنند:

https://vroom.ut.ac.ir/cons

 پخش زنده همایش در اینستاگرام

 http://instagram.com/utcounseling

آدرس کانال تلگرام و اینستاگرام مرکز مشاوره دانشگاه تهران  

???? @UTcounseling

همچنین مرکز مشاوره معاونت دانشجویی دانشگاه تهران سایت دانشگاه دوستدار خانواده را با هدف مسئولیت اجتماعی، ارتباط با دانشگاه، تعامل با خانواده، تقویت نهاد خانواده، ارتقاء سلامت روانی اجتماعی برای دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها راه‌اندازی کرده است.

دانشجویان می‌توانند تا آبان‌ماه 1400 از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره‌ای رایگان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز مشاوره دانشگاه تهران کنکور 1400 دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستارزاده افزود:هوش مصنوعی کاربرد‌های زیادی در حوزه کسب وکار دارد و این همایش با هدف رونق کسب و کار طلا و جواهر در این زمینه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علمی، کاربردی یزد هم در ادامه بیان داشت:این همایش در حقیقت شروعی برای برگزاری دوره کوتاه مدت هوش مصنوعی در صنعت طلاو جواهرات می‌باشد.
عباسعلی جعفری افزود:رسالت دانشگاه علمی کاربردی، مهارت افزایی دانشجویان در صنعت طلا و جواهر و همچنین رشد در مسیر اشتغال و کسب و کار است.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود