Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@02:39:47 GMT

شهردار زاهدان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۷۷۷۲

شهردار زاهدان مشخص شد

گروه استان‌ها - محمدامیر براهویی با رأی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار زاهدان انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌نقل از روابط‌عمومی شورای شهر زاهدان، محمدامیر براهویی سرپرست شهرداری زاهدان با کسب 11 رأی از مجموع 11 رأی اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان به عنوان شهردار جدید این کلانشهر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براهویی متولد 1360 دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری بوده که ریاست شورای اسلامی شهر زاهدان در دوره چهارم، معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان و قائم مقام و سرپرستی شهرداری زاهدان را در سوابق دارد.

شهردار جدید تبریز: شفافیت و نوآوری را در شهر تبریز عملی می‌کنیمشهردار مشهد: کمیته رفع موانع در مدیریت شهری ایجاد می‌شودآغاز تغییرات شهرداران مناطق و معاونین شهردار توسط زاکانی

متن اطلاعیه شورای اسلامی شهر زاهدان به شرح زیر است:

 با سلام و احترام محضر مبارک مردم فهیم شهر زاهدان و تشکر از صبر و شکیبایی شما بزرگواران، نمایندگان شما در شورای اسلامی شهر زاهدان حسب تفویض اختیارات قانونی به این شورا، از طرف مردم شهر زاهدان پیرامون انتخاب شهردار از بین 32 نفر داوطلب معرفی شده به صحن شورا در مرحله اول به جمع‌بندی بر روی 19 نفر رسیدند و در مرحله دوم 10 نفر و در نهایت پس از برگزاری مصاحبه حضوری و ارائه برنامه‌ها پرسش و پاسخ اعضا از کاندیداهای محترم در هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر زاهدان پنج نفر منتخب گردیدند که در نهایت در روز پنجشنبه هشتم مهرماه در سالن اجتماعات شورا و با حضور یازده نفر از اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان تشکیل و پس از بررسی شرایط احراز، بحث و تبادل نظر و رأی‌گیری با ورقه و به صورت مخفی، اخذ و جناب آقای محمد امیر براهویی با 11 و موافق از 11 عضو حاضر در جلسه در زمان رای‌گیری اکثریت آرای لازم را کسب و به عنوان شهردار زاهدان انتخاب شد.

انتهای پیام/392/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شورای اسلامی شهر زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است

ایسنا/لرستان شهردار بروجرد با بیان اینکه بروجرد شهر علما و قطب صنعت ورشوی کشور است، بیان کرد: نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است.

یحیی عیدی بیرانوند در جلسه شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران لرستان با بیان اینکه فضای عمومی شهر نشان‌دهنده اقتصاد شهر است، گفت: باید کارگروه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در همه دستگاه‌ها شکل بگیرد.

شهردار بروجرد با بیان اینکه به منظور جذب سرمایه‌گذار باید خواسته‌ها و زمان‌بندی آنها تعیین شود، تصریح کرد: صنایع آلاینده چهره شهرها را مخدوش کرده و ساماندهی این‌ها باید از سوی متولیان امر انجام شود.

عیدی بیرانوند خواهان استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم برای انجام پروژه‌ها شد.

وی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر بروجرد خود را سرباز ولایت و رئیس‌جمهور می‌دانند و چنانچه مورد حمایت قرار گیرند می‌توانند موانع را در امر مدیریت و مبلمان شهری برطرف کنند.

شهردار بروجرد افزود: بروجرد دومین شهر استان به لحاظ جمعیتی به‌حساب می‌آید و باید ارزش افزوده براساس جمعیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است