Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور در محل ساخت سد تنگ‌ سرخ، از روند ساخت این سد بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور در محل ساخت سد تنگ‌ سرخ، از روند ساخت این سد بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌‌آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که در بازدید از سد تنگ سرخ از سوی وزیر نیرو همراهی می شد با توضیحات مهندسان و دست‌اندرکاران از جزئیات ساخت این سد خاکی مطلع شد.

‌برای احداث این سد 440 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و با بهره‌برداری از آن برای 300 هزار نفر اهالی استان آب شرب پایدار تأمین می شود و بخشی از نیازهای آب کشاورزی، صنعتی و محیط زیستی استان نیز از محل ذخایر این سد تأمین خواهد شد.

به گزارش تسنیم، رئیس جمهور صبح جمعه در بدو ورود به فرودگاه شهدای یاسوج از سوی آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار و جمعی از مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت.

وزیران کشور، نیرو، نفت،صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی رئیس جمهور را در سفر استانی به کهگیلویه و بویر احمد همراهمی می کنند.
دیدار با نخبگان و فرهیختگان استان، شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • تصاویر بارش ماهی از آسمان یاسوج؟
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی