Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی گفت: راهبرد قطعی این وزارتخانه تعامل همه‌جانبه و هم‌افزا با تمامی سازمان‌های نیرو‌های مسلح است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در شورای راهبردی وزارت دفاع با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهادت فرماندهان عالیقدر نیرو‌های مسلح، شهیدان سرافراز سرلشکر نامجو، سرلشکر فکوری، سرلشکر فلاحی و سرداران شهید جهان آرا و یوسف کلاهدوز در هفتم مهرماه سال ۶۰ در بازگشت از عملیات غرور آفرین ثامن‌الائمه (ع) و شکست حصر آبادان را گرامی داشت و تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، ستاره‌ای درخشان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است که ملت بزرگ‌مان توانست با دستان خالی و با انگیزه‌های الهی و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل عظیم‌الشأن در مقابل اردوگاه غرب و شرق ایستادگی کرده و اجازه ندهد یک وجب از خاک این سرزمین مقدس به اشغال متجاوزین و بدخواهان درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر سرتیپ آشتیانی افزود: بر همگان واجب است تا دستاورد‌های گران‌سنگ دفاع مقدس را به بهترین شکل پاس داشته و این گنجینه‌های گرانقدر را برای بهره‌مندی همه نسل‌ها، به آیندگان بسپاریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، تبعیت‌پذیری از فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، نظم و انضباط در برنامه‌ها و صداقت و اخلاص در اجرای مأموریت‌ها را سه شاخصه اصلی و مورد انتظار خود دانست و افزود: از آن جایی که وزارت دفاع به عنوان یک سرمایه ملی نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقا قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح کشور عزیزمان دارد، شایسته است تمامی سازمان‌های صنعتی و خدماتی وزارت دفاع با هماهنگی، هم‌گرایی و یک‌پارچگی و با وحدت فرماندهی به سمت اهداف بلند و متعالی خود حرکت کند.

امیر سرتیپ آشتیانی وزارت دفاع را دارای ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فراوان در جهت کمک به توسعه و پیشرفت کشور دانست و خاطر نشان کرد: وزارت دفاع در راستای اجرای دقیق منویات فرمانده معظم کل قوا، خود را موظف به حرکت در چارچوب برنامه‌ها و اولویت‌های تعریف شده و اجرای تام و کامل وظایف ذاتی و قانونی می‌داند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، راهبرد قطعی وزارت دفاع را در تولید و مهندسی قدرت دفاعی و استحکام‌بخشی به امنیت پایدار، تعامل همه‌جانبه و هم‌افزا با تمامی سازمان‌های لشکری و کشوری و هماهنگی کامل با ستاد کل نیرو‌های مسلح به عنوان ستاد تخصصی و عالی فرمانده معظم کل قوا دانست و یادآور شد: ارتقا دفاع و امنیت نظام در صدر اولویت‌ها قرار دارد و همچنین واگذاری مسئولیت‌ها در نظام اسلامی توفیق بزرگ و الهی است و ان‌شاءالله با اتحاد، برادری و همدلی، بتوانیم این امانت الهی را با جدیت، تلاش خستگی‌ناپذیر تا تحقق آرمان‌های والای امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی حفظ نمائیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر آشتیانی راهبرد وزارت دفاع نیروهای مسلح نیرو های مسلح امیر سرتیپ وزارت دفاع وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع عازم قزاقستان شد

امیر آشتیانی به منظور شرکت در اجلاس وزاری دفاع پیمان شانگهای عازم قزاقستان شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه‌های امیر آشتیانی در این سفر خواهد بود.

بر اساس این گزارش،‌ سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌ است، استفاده از ظرفیتهای سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصتهای جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد