Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@21:17:56 GMT

تردد در محورهای شمالی کشور روان است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۸۵۵۸

تردد در محورهای شمالی کشور روان است

طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد در محورهای شمالی کشور روان و بدون مداخلات جوی است.

به گزارش مشرق، به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۳۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۷ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، سهم وسایل نقلیه سنگین از این ترددها، ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ بامداد صورت گرفته است.

آخرین گزارش وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) حکایت دارد؛ ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بارش باران در برخی محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران و گیلان نیز ادامه دارد.

همچنین محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر محور مسدود شریانی و نیز رباط پشت بادام – بیاضه و رویان – بلده محور مسدود غیرشریانی گزارش شده‌اند.

محورهای شمشک – دیزین، اولنگ - شاهرود و پونل - خلخال محورهای دارای انسداد فصلی اعلام شده‌اند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان آزادراه قزوین اردبیل رشت شمشک دیزین محورهای شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از انسداد ۳ مقطع از محورهای شریانی استان هرمزگان خبر داد.

محمد خزایی رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای هرمزگان امروز پنجشنبه(۱۳ اردیبهشت ماه) اظهار داشت: محور بندرعباس- حاجی آباد به منظور اجرای عملیات احداث پل زیرگذر سرخون (محدوده تقاطع سرخون کیلومتر ۲۱ الی ۲۲) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ مرداد از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر مسدود بوده و کاربران جاده ای می‌توانند از مسیر انحرافی کنارگذر تردد کنند.

محور بندرعباس - حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز به منظور عملیات بازسازی و مرمت تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ الی ۱۰۳ از تاریخ ۱ خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر این محور مسدود بوده و در این زمان تردد از لاین برگشت حاجی آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور ) به صورت دو طرفه امکان پذیر خواهد بود.

محور بستک - لار محدوده تنگ بستک به چاهبنارد کیلومتر ۰ تا ۲ از تاریخ ۲۰ اردیبهشت تا ۱۵ تیر از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر کنارگذر در مجاورت مسیر اصلی امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور