Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:21:59 GMT

وزیر جهاد کشاورزی وارد کهگیلویه شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۸۹۹۰

وزیر جهاد کشاورزی وارد کهگیلویه شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی روز جمعه در این سفر طبق برنامه ریزی های انجام شده از محل احداث سد آبریز کهگیلویه بازدید و در ادامه از روند اجرایی جاده ملی پاتاوه - دهدشت نیز بازدید خواهد کرد.

او سپس از پروژه عمرانی آبرسانی به اراضی حومه غربی بازدید و از نزدیک مشکلات این طرح عمرانی را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از پروژه های آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق، پتروشیمی دهدشت، باغات شمس آباد چرام و کارخانه فسفات چرام از دیگر برنامه های ساداتی نژاد در سفر به شهرستان کهگیلویه و چرام است.

شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه وچرام در فرمانداری پایان بخش سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی  به کهگیلویه است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفرهای استانی خود روز جمعه به همراه تعدادی از وزرا و مسئولان کشوری وارد یاسوج شد.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد و نتیجه ارزیابی وزیران پیرامون آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی و رفع آن ها که در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیسی هفته‌های اخیر نیز در سفرهای سرزده، پنجم شهریور به استان‌ خوزستان، یازدهم شهریورماه به استان سیستان و بلوچستان ، نوزدهم شهریور  به استان خراسان جنوبی ، دوم مهرماه به استان ایلام و امروز (جمعه) نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد وزیرجهادکشاورزی طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد

سرچاهی مدیر جهاد کشاورزی بشرویه گفت: در پی بارش‌های اخیر، ۱۸۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان بشرویه آسیب وارد شده است.

او افزود: از این میزان خسارت ۶۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حوزه زراعی، ۷۸  میلیارد تومان به حوزه باغی، ۱۱ میلیارد تومان به منابع آبی شهرستان، ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات آبیاری و جاده‌های بین مزارع وارد شده است.

سرچاهی ادامه داد: گزارش‌ها  و پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار و جبران خسارت وارده در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد