Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان،سید شهریار مینایی که در سال ۱۳۶۷ و در روزهای پایانی جنگ تحمیلی در منطقه عملیاتی شلمچه اسیر شده بود 

هدف از این اقدام را کمک به تعدادی از دانش آموزان نیازمند برای استفاده از فضای مجازی و شبکه شاد به منظور ادامه تحصیل عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از نزدیک در جریان محرومیت و عدم تمکن مالی برخی از دانش آموزان قرار دارم گفت: در خرید البسه، کتاب و نوشت افزار دانش آموزان بی بضاعت مشارکت داشته و همواره تلاش کرده ام در حد توان  مسیر تحصیل این دانش آموزان را هموار کنم.

این فرهنگی شهرستان حمیدیه که ۲۳ سال است در مدارس مختلف مشغول کار است اظهار داشت: اکنون در دبیرستان متوسطه اول شهید کریم عباسی شهرستان حمیدیه به عنوان معاون مدرسه در حال خدمت  هستم.

با شیوع کرونا آموزش دانش آموزان به صورت مجازی انجام می شود و نیکوکاران و خیران و شرکت های مختلف در این مدت تلاش کردند با تهیه تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

طبق گفته مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با پوشش بیشتر واکسیناسیون دانش آموزان از آبان ماه مدارس به تدریج بازگشایی خواهند شد.

طبق اعلام استانداری خوزستان در دوران شیوع کرونا ۳۰ هزار دانش آموز در این استان از تحصیل بازماندند.

برچسب‌ها حمیدیه گوشی‌های هوشمند دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمیدیه گوشی های هوشمند دانش آموزان حمیدیه گوشی های هوشمند دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، استان خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گیاهان دارویی است و شهرستان حمیدیه نیز رتبه برتر تولید نعنای دارویی را دارد.

در این شهرستان انواع گیاهان دارویی کشت می‌شود و سطح زیر کشت دو نوع نعنای فلفلی و معمولی، ۲۰ هکتار است.

مهدی سلطانی، یکی از کشاورزان حمیدیه که حدود ۱۵ سال است در زمین کشاورزی اش نعنا کشت می‌کند، می‌گوید: ۵ بار در سال نعنا برداشت می‌کند و محصول تولیدی علاوه بر صادرات به نقاط مختلف خوزستان، به استان‌های همجوار ارسال می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم