Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ برای استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، بخش‌هایی از گلستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش‌های امروز برای گیلان و اردبیل است و این شرایط با شدت کمتری فردا شنبه در این مناطق ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای روزهای یکشنبه تا سه شنبه در استان گیلان، برخی مناطق اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

طی ۳ روز آینده در مناطق شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از استان‌های سمنان، یزد، کرمان و شمال اصفهان وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

این وضعیت طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در نوار شرقی کشور پیش بینی می‌شود.

به علاوه سازمان هواشناسی درباره آثار مخرب چرخند حاره‌ای در سواحل سیستان و بلوچستان هشدار داد.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی از اواخر وقت امروز طوفان به سواحل جنوب شرق سیستان و بلوچستان نزدیک می‌شود.

از بعدازظهر امروز تا یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان به‌ویژه نوار ساحلی شاهد رگبار باران و وزش شدید باد خواهیم بود. بر همین اساس ستاد بحران بندر چابهار از توقف همه فعالیت‌های صیادان و شناورهای صیادی و تجاری در سواحل بندر چابهار، کنارک و دشتیاری خبر داده است./ مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: طوفان استان های شمالی سواحل سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارش‌ها در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۵ اردیبهشت

 

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در  گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  سامانه بارشی  تا پایان امشب  ادامه دارد گفت: بارش‌های مناسبی رخ داده است.

وی با بیان اینکه از فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه شمال‌غرب، شمال‌شرق و نوار شمالی بارش باران خواهند داشت گفت: سامانه بارشی بعدی روز دوشنبه به کشور نفوذ می کند و ابتدا شمال‌شرق کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

ضیائیان تاکید کرد: فردا شنبه در شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریایی خزر، شمال شرق و برخی مناطق در جنوب و شرق کشور رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی شده است.

وی افزود: یکشنبه آینده فقط در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: دوشنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در نیمه غربی و سه‌شنبه در نیمه شمالی و ارتفاعات زاگرس در جنوب غرب بارش‌ها آغاز می‌شود. طی روزهای جمعه و شنبه دریای خزر، خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • هواشناسی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • تشدید بارش‌ها در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۵ اردیبهشت
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • هشدار تشدید بارش‌ها و سیل به ۱۶ استان کشور+ فیلم
  • آسمان کشور روز یکشنبه آرام می‌ شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ این استان‌ها هشدار نارنجی دریافت کردند