Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بهرام عین‌اللهی در حاشیه ‌جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی ‌اظهار داشت: شهرستان بهمئی دارای تاریخ و سابقه‌ای دیرینه و غنی به ویژه در مبارزه با استکبار و رژیم طاغوت از سال ۱۳۱۶ است و مردم این منطقه در صحنه های مبارزه و دوران دفاع مقدس، حضور فعالی داشته‌اند اما متاسفیم که شاهد محرومیت در این منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دولت سیزدهم در آغاز کار خود با مشکل عمده کرونا و گرفتاری های ناشی از این بیماری برای مردم، روبرو بود بنابراین اولویت اول و مهم دولت در شروع کار، حل مشکل کرونا و تکمیل واکسیناسیون بود. امروز خوشحالیم که با تامین گسترده واکسن که حاصل تلاش های گسترده رئیس جمهور و ارکان دولت بود، روند واکسیناسیون در کشور شتاب گرفته و تا امروز بیش از ۵۴ میلیون دُز واکسن تزریق شده درحالیکه از ابتدای واکسیناسیون تا تیرماه، فقط ۵ میلیون دُز واکسن در ایران تزریق شده بود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: روند واکسیناسیون با کمک و مشارکت های مردمی، تقویت شد و اعتقاد داریم که هر حرکتی مردمی باشد، قطعا به موفقیت می‌رسد و شاهدیم که شور و هیجان فراوانی در بین مردم و نیروهای داوطلب برای کمک به تسریع واکسیناسیون شکل گرفته است. هفته گذشته در کشور ۸.۲ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که این به اندازه جمعیت یکی دو کشور منطقه است. 

‌عین اللهی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران هر وقت اراده کند هر مشکلی از جمله کرونا و واکسیناسیون را حل می‌کند. متاسفانه دشمنان ایران سعی در ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران و القای این تفکر به مردم را داشتند که نظام، قدرت بالای خود را نشان داد. ایران امروز بزرگترین قدرت منطقه در حوزه نظامی است که این عامل باعث ایجاد امنیت برای کشور شده است. 

۲۳۵۲۳۱

کد خبر 1559851

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت واکسن واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهرام عین‌اللهی، از برنامه وزارت بهداشت برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تا کنون ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به صورت دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، افزود: یکی از راه‌های تقویت خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آنها در بخش دولتی است و حتی به دنبال برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با استفاده از امکانات بخش دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: عین‌اللهی: درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

عین اللهی، حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت عنوان کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا شده و باعث آشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی‌ها می‌شود.

وزیر بهداشت، عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و افزود: در این منطقه داروخانه‌های زیادی فعال هستند؛ اما نیاز است که خدمات دارویی تقویت و داروخانه‌های مرجع همانند ۱۳ آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. البته برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود.

عین اللهی همچنین در خصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص، گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آنها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان مؤثری ندارند و داروهای آنها بیشتر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای مشابه خارجی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند؛ اما برخی بیماران به استفاده از داروهای خارجی اصرار دارند که این موضوع، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تولید شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228471 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی