Web Analytics Made Easy - Statcounter

علبرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت شفافیت و اجرای آن در تمامی ابعاد مدیریت شهری اظهار کرد: شفافیت جزو آن دسته از مواردی است که به برخورد صادقانه در حین خدمت نمایندگان و مسئولان برمی‌گردد و باید این موضوع مهم را مراعات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: هیج‌کس از صداقت و شفاف عمل‌کردن لطمه نمی‌بیند و حتما برای همگان سود و فایده خواهد داشت، فکر میکنم شاید خط کشی برای اندازه گیری  اینکه دوره قبلی شورای شهر تهران تا چه حد شفاف عمل کرده به شکل دقیق وجود نداشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نگاه ما باید به سمت آینده باشد که برای شورای ششم این موضوع مورد اهمیت است، در چهارچوب آنچه که شرع و اخلاق به ما اجازه می‌دهد، شفافیت قابل تعبیر است.

نادعلی تاکید کرد: درباره شفافیت در کارها، آراء و بسیاری از پاسخگویی‌ها باید تمرین کرد، به نظر من شورای شهر ششم باید تلاش کند تا در عمل این اتفاق را رقم بزند نه در شعار.

وی با اشاره به شفافیت در بحث درآمد‌های نجومی هم گفت: برای شورای شهر من بعید می‌دانم چنین موضوعی وجود داشته باشد، مجموعا در مدیریت شهری سقف حقوق‌ها نسبت به برخی جا‌های دیگر بالاتر بوده، البته برخی ادارات از شهرداری هم بیشتر حقوق دریافت می‌کنند، حقوق‌های نجومی را ما در مجموعه‌های دولتی بیشتر داشتیم.

 در پایان یادآور شد: در شورای شهر تا جایی که بنده اطلاع دارم درآمد‌های نجومی وجود ندارد و مطرح کردن این چنین صحبت‌هایی توسط برخی‌ها، موج جدیدی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید

شهرداری پاسخ قرارداد ۲۰ میلیاردی دوره پنجم شهری را بدهد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران شفافیت مدیریت شهری شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم

نماینده نجف‌آباد در مجلس از حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال دارای ۲ فرزند یا بیشتر از لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور خبر داد. - اخبار سیاسی -

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مصوبه مجلس درباره معافیت مشمولان بالای 35 سال دارای 2 فرزند یا بیشتر، گفت: در بهمن ماه سال گذشته و در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور ماده 102، بند ت، تبصره (1) نمایندگان مصوب کرده بودند که این گروه از  مشمولان از سربازی معاف شوند.

نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای 35 سال وی افزود: شورای نگهبان نسبت به این مصوبه ایراد گرفت و بنده در نامه‌ای به رئیس شورا خواستار بازنگری در نظر اعضا نسبت به این مصوبه مجلس شدم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس بیان کرد: در جلسه روز گذشته مجلس و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور، معافیت مشمولان دارای 2 فرزند و بیشتر و بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود، از قانون برنامه هفتم حذف شد.

ابوترابی بیان کرد: در مجلس بعدی با ارائه یک طرح این موضوع را با کاهش سن یعنی مشمولان بالای 30 سال و دارای 3 فرزند یا بیشتر مجدد پیگیری خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز هشتم بهمن ماه سال گذشته و درجریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور مصوب کرده بودند که در راستای سیاست‌های کلی جمعیت، مشمولان غایب و غیرغایب بالای 30 سال و دارای دو فرزند یا بیشتر از دوره ضرورت خدمت وظیفه عمومی معافند که این مصوبه اصلاح و مقرر شد مشمولان بالای 35 سال سن و دارای دو فرزند یا بیشتر از خدمت وظیفه عمومی معاف شوند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها