Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ دبیر اشکواره استانی فرهنگی و هنری حسینی گفت: چهارمین دوره استانی اشکواره حسینی با ۶ هزار و ۷۰۰ اثر در آمل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسین جوادی صبح امروز در حاشیه دومین روز از آغاز چهارمین دوره استانی اشکواره فرهنگی و هنری حسینی مجموع ارسال آثار به دبیرخانه اشکواره را در سال جاری حدود 6 هزار 700 اثر عنوان و بیان کرد: این اشکواره در هفت بخش‌ فیلم‌های مستند، شعر، تئاتر، سرود، متن ادبی، عکس و رسانه است که شروع آن عصر پنجشنبه هشتم مهر ماه با اجرای دو اثر  نمایش تئاتر " پر پرواز " به کارگردانی" جمال خرمی" و نقالی خوانی توسط " هلنا رحمانی" در آستان مقدس امام زاده ابراهیم (ع) آمل کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اشکواره تا 17 مهرماه در این شهرستان ادامه دارد، افزود: استقبال از ابتدای فراخوان در این بخش‌ها بی نظیر بود به طوری که از حضور سه هزار هنرمند و فعال فرهنگی، امسال با دوره گذشته این اشکواره ازنظر تعداد آثار ارسالی حدود 20 تا 30 درصد افزایش داشته است.

جوادی موضوع‌های اشکواره را در موضوع امام‌حسین (ع)، شهدای مدافعان حرم عنوان کرد و گفت: در دو بخش فیلم و عکس علاوه بر ارسال آثار  از سایر استان ها، از چند کشور به دبیرخانه اثر فرستادند.

خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران + تصاویرخدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران + تصاویرخدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران + فیلم

دبیر اشکواره فرهنگی و هنری حسینی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره نیز در روز 17 مهر در سالن همایش‌های دانشگاه شمال آمل به اجرا می‌آید که رتبه های برتر  هر بخش از اشکواره معرفی و با اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس تجلیل می شود.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را: سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیات داوران، گروه‌های نمایشی: دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی: ناهید دادخواه از ساری – نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی: محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس- نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی: محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه- نمایش جادوی سیاه به کارگردانی: سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی: رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود