Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آمار خودکشی در میان نظامیان آمریکایی سال گذشته، 15 درصد افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا، آمار خودکشی در میان نظامیان آمریکایی سال گذشته، 15 درصد افزایش یافت.
به گزارش آسوشیتدپرس، موارد ارتکاب خودکشی در ارتش و در میان تفنگداران آمریکایی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است تا جایی که فرماندهان ارشد این روند را نگران کننده توصیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها خواستار در پیش گرفته شدن تلاش‌های بیشتر برای تغییر این روند شده اند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در روز پنجشنبه، 580 مورد خودکشی در سال گذشته در میان نظامیان آمریکایی روی داد که این رقم در سال قبل از آن 504 مورد بود. از این میزان، تعداد خودکشی در میان نیرو‌های گارد ملی ارتش حدود 35 درصد افزایش یافت و از 76 مورد در سال 2019 به 103 مورد در سال گذشته رسید. همچنین موارد خودکشی در میان نیرو‌های وظیفه فعال ارتش حدود 20 درصد افزایش یافته است.
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: "یافته‌ها در این زمینه نگران کننده هستند. میزان خودکشی در میان نیرو‌های نظامی و خانواده‌های نظامیانی ما همچنان بسیار زیاد است. شرایط در مسیر درستی قرار ندارد. "
خودکشی از دیرباز یکی از مشکلات اصلی در ارتش آمریکا بوده است. در حالی که عوامل این خودکشی‌ها پیچیده هستند و به طور کامل شناخته نشده اند، رهبران نظامی آمریکایی پیشتر اعلام کردند بر این باورند شیوع همه گیری کووید 19 استرس بر این نیرو‌ها را که در حالت عادی نیز تحت فشار قرار دارند افزایش داده است. سال گذشته به این سربازان برای کمک به گرفتن تست و بعدا تزریق واکسن فراخوان داده شد و این در حالی است که خود آنها، اقوام و دوستانشان در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس هستند.
مبارزه می‌کردند، دعوت شدند. آن‌ها همچنین در حال دست و پنجه نرم کردن با استقرار مداوم در مناطق جنگی، کمک به مقابله با بلایای ملی و غالبا مقابله با ناآرامی‌های داخلی خشونت آمیز هستند. تحقیقات رفتاری، ارتکاب خودکشی در میان نظامیان را به طیف وسیعی از مسائل شخصی از جمله استرس‌های ناشی از مشکلات مالی و زناشویی ربط می‌دهد.
جان کربی سخنگوی مطبوعاتی پنتاگون اذعان کرد وزارت دفاع آمریکا نمی‌تواند توضیح کاملی در ارتباط با افزایش موارد خودکشی طی سال‌های اخیر ارائه کند. کربی گفت: "یکی از مواردی که در باره خودکشی بسیار نگران کننده است شامل این موضوع می‌شود که در اغلب موارد پیدا کردن ارتباط مسائل مختلف بسیار دشوار است، علت‌هایی که سبب می‌شود کسی در نهایت چنین تصمیمی اتخاذ کند. به سختی می‌توان علت خاصی را برای خودکشی یک فرد مشخص کرد، چه برسد که بخواهیم علت خودکشی در یک نهاد را پیدا کنیم. فکر می‌کنم به همین دلیل است که صحبت کردن در این باره به صورت خاص برای ما بسیار دشوار است و تنها می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این موضوع را به شدت بسیار جدی می‌گیریم. "
فرماندهان آمریکایی چندین سال است که در تلاش برای کاهش این روند و همچنین در تلاش برای کمک به سلامت روان سربازان آمریکایی هستند. این پیام سال گذشته در بیانیه عمومی ژنرال جان هِیتِن نایب رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا منعکس شد. او گفت در زمان که هدیات فرماندهی راهبردی آمریکا را طی سال‌های 2016 تا 2019 بر عهده داشت در تلاش برای کمک گرفته در این باره بود. او جزئیات این موضوع را فاش نکرد، اما گفت که به روانپزشک مراجعه کرده است. در واقع به ندرت یک افسر ارشد به چنین موضوعی اشاره می‌کند.
رهبران ارتش آمریکا روز پنجشنبه خودکشی را یک چالش بسیار مهم پیش روی ارتش دانستند و خاطرنشان کردند این روند در پنج سال گذشته در حال افزایش بوده است. کریستین وورموث وزیر ارتش و ژنرال جیمز سی مک کانویل رئیس ستاد ارتش در بیانیه‌ای اعلام کردند: "در حالی که درک روشنی از علت افزایش خودکشی‌ها وجود ندارد، اما ما می‌دانیم که باید در جلوگیری از ارتکاب خودکشی بهتر عمل کنیم و همچنین باید منابع را در دسترسی قرار دهیم و باید کاری کنیم که این منابع به آسانی در دسترس قرار داشته باشند. "
موارد کل خودکشی‌ها در نیروی دریایی آمریکا از 81 به 79 کاهش یافت، اما این رقم برای نیروی هوایی در عدد 109 ثابت باقی مانده است. مقامات دفاعی آمریکایی روز پنجشنبه به خبرنگاران در پنتاگون گفتند میزان خودکشی در هر 100 هزار سرباز به "صورت قابل توجهی از نظر آماری" افزایش نیافته است. داده‌های این وزارت خانه نشان می‌دهد میزان خودکشی در میان نیرو‌های فعال، گارد و نیرو‌های ذخیره افزایش یافته و بین دو تا هفت خودکشی در هر صد هزار نفر است.
ژنرال کلمنت کوارد سرپرست اجرایی دفتر تاب آوری نیرو‌ها گفت این اداره "تغییری آماری در میزان خودکشی ها" مشاهده نمی‌کند که نشان دهنده این موضوع باشد که همه گیری کووید 19 در این روند تأثیر داشته است، اما ما همچنان در حال بررسی این موضوع هستیم. او گفت: "ما همیشه می‌دانستیم که شیوع کووید و اقدامات لازم برای پاسخگویی به آن، چالش‌های منحصر به فردی را ایجاد می‌کند که شامل ایجاد خطراتی برای برخی از افراد می‌شود. "
وی و کارین اورویس مدیر دفتر پیشگیری از خودکشی در این نهاد اذعان کردند این روند کلی نشان می‌دهد این اداره باید اقدامات بیشتری را برای کاهش روند درخواست برای کمک انجام دهد. اورویس گفت: "جلوگیری از خودکشی در کل نیرو‌های ما یک اولویت اصلی است. این روند‌ها تنها به من و به بخش مربوط نمی‌شود. من کاملا متوجه هستم که باید اقدامات بیشتری انجام دهیم. "
به گفته پنتاگون، مردان سرباز زیر 30 سال که برای حضور در ارتش ثبت نام کرده اند بیش از دیگران در معرض خودکشی بوده اند. در حالی که آن‌ها کمتر از 42 درصد از کل نیرو‌های ارتش را تشکیل می‌دهند، مردان زیر 30 سال حدود 63 درصد از مرگ و میر‌های ناشی از ارتکاب خودکشی را به خود اختصاص داده اند. تاکنون متداول‌ترین روش خودکشی با اسلحه بوده است و پس از آن برای خودکشی از روش دار زدن یا خفگی استفاده می‌شود.
کووارد گفت نرخ خودکشی در میان نظامیان آمریکایی مشابه غیرنظامیان است، اما در میان نظامیان، استفاده از سلاح گرم برای خودکشی، بیشتر از غیرنظامیان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خودکشی نظامیان آمریکایی میان نظامیان آمریکایی خودکشی در میان نیرو خودکشی در میان نظامیان درصد افزایش یافت ارتکاب خودکشی میان آمریکایی میزان خودکشی خودکشی ها سال گذشته برای کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند

به گزارش جام جم آنلاین، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور با استفاده از چند موشک بالستیک دریایی و همچنین تعدادی پهپاد کشتی تجاری متعلق به اسرائیل با نام ام‌اس‌سی داروین را در خلیج عدن هدف قرار داده است. این مقام نظامی یمن افزود که این عملیات با موفقیت کامل به اهداف خود دست یافت.

گفته شده است که این کشتی اسرائیلی با نام «داروین» متعلق به شرکت «ام اس سی» بوده که در خلیج عدن رفت و آمد داشته است.

سرتیپ یحیی سریع در ادامه همچنین اعلام کرد که نیرو‌های مسلح این کشور تعدادی موشک بالستیک و کروز را به سمت اهداف رژیم صهیونسیتی در بندر ام الرشراش (ایلات) در جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

روز گذشته، «عبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی تاکید کرده بود که جبهه یمن و عملیات دریایی این کشور همچنان ادامه دارد و نیرو‌های یمنی می‌کوشند دایره این عملیات را در اقیانوس هند گسترش داده و تقویت کنند. این عملیات به گونه‌ای خواهد بود که هرگز در حساب و کتاب‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و چه بسا کل کشور‌های جهان نمی‌گنجد. طی ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: میانگین عملیات ما علیه کشتی‌های مرتبط با دشمن صهیونیستی به یک کشتی در هر ۲ روز رسیده است. بنا به اذعان مدیر اجرایی بندر ام الرشراش در ایلات این بندر به صورت کامل فلج شده است. در نتیجه صادرات رژیم صهیونیستی به میزان ۲۲ درصد و واردات این رژیم به میزان بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است. صهیونیست‌ها به توقف فعالیت‌های بندر ایلات اذعان کرده اند. آن‌ها تاکید کردند که ایلات بدون دریای سرخ نمی‌تواند ادامه حیات داشته باشد و این روند به دلیل حمله‌های موشکی و پهپادی مختل شده است.

وی اضافه کرد: حرکت کشتی‌های آمریکایی در دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده و این یک دستاورد بزرگ به شمار می‌رود. آمریکایی‌ها برای حرکت در این منطقه پشت اروپایی‌ها سنگر می‌گیرند و پنهان می‌شوند. ناو‌های آمریکایی و انگلیسی جرأت ندارند در منطقه‌هایی که احتمال حمله می‌رود مستقر شوند. این در حالی است که آمریکایی‌ها پیش از این عادت به قلدری در دریا داشتند.

رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: آمریکایی‌ها مسیر‌های دورتر مانند اقیانوس هند را انتخاب کردند، اما هر روز با خطرات زیادی رو به رو هستند. این مسیر طولانی‌تر باعث افزایش هزینه‌ها شده و بر اقتصاد آمریکا تأثیر منفی گذاشته است. بیمه یک کشتی برای برخی شرکت‌ها در آمریکا ۵۰ میلیون دلار هزینه داشته و این مساله بی سابقه بوده است. عملیات نیرو‌های یمنی اوضاع را برای انگلیس نیز سخت کرده به طوری که هزینه‌های باربری در انگلیس به میزان ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: عملیات نیرو‌های یمن علیه دشمن صهیونیستی در کنار راهپیمایی‌های میلیونی مردم یمن در حمایت از ملت فلسطین ادامه خواهد داشت. هر کس ذره‌ای وجدان داشته باشد با دیدن صحنه‌های جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها می‌آید.

دیگر خبرها

  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل