Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@23:46:41 GMT

کاهش تلفات کرونایی در البرز

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۹۸۱۸

کاهش تلفات کرونایی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد فتحی رئیس ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز در رابطه با آخرین وضعیت کرونا در این استان در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته 8 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند و مجموع تلفات این بیماری در استان البرز  به  ۶۰۳۴ نفر رسیده است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته ۱۱۳ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند و با این حساب مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۷۱ هزار و ۹۷۳ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت: در حال حاضر  تعداد ۸۷۹ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۴۲۸ نفر به بیماری کرونا تا این تاریخ قطعی شده است و در مجموع از زمان آغاز شیوع این بیماری تاکنون ۶۵ هزار و ۵۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون برکت کووپارس فخرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی گزارش‌ها مبنی بر وجود برخی موانع پیش روی واردات اتوبوس برون‌شهری،‌ بر لزوم رفع این موانع تاکید و دستگاه‌های اجرایی ذیربط را مکلف کرد در اسرع وقت نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جلسه فوق العاده شورای عالی حمل و نقل، ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

مخبر: شعار سال معیار برنامه‌ریزی اقتصادی کشور است مخبر در این جلسه رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش تلفات جاده‌ای را یکی از مهمترین اولویت‌های کشور دانست و گفت: باید بدون هر گونه اما و اگر برای رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش تلفات جاده‌ای تلاش کنیم و منابع مرتبط با آن نیز باید از هر محل ممکن تامین شود چرا که حفظ سلامت و جان مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نمی‌توان از این موضوع مهم به سادگی عبور کرد.

وی افزود: استان‌هایی که دارای بیشترین نقاط پرتصادف هستند باید مجدانه و با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های استان، نسبت به رفع این نقاط حادثه‌خیز گام بردارند و گزارش اقدامات صورت گرفته را به‌صورت مستمر ارائه دهند.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده در جلسه مبنی بر وجود برخی موانع پیش روی واردات اتوبوس برون‌شهری،‌ بر لزوم رفع این موانع تاکید و دستگاه‌های اجرایی ذیربط را مکلف کرد در اسرع وقت نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از هماهنگی‌های بین دستگاهی در جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ارائه کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش بینی می‌شود که در سال جاری شاهد جهش بهتری در کاهش تلفات جاده‌ای و میزان جانباختگان باشیم.

رییس پلیس راهور فراجا نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت تردد و تصادفات رانندگی و سفرهای نوروزی ارائه کرد و از کاهش چشمگیر تعداد جانباختگان و حوادث رانندگی خبر داد و گفت: این دستاورد نتیجه تلاش دولت،‌ پلیس و سایر بخش های مربوطه بوده و نشان از تمرکز جدی برای رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح رفتار رانندگان دارد.

در این جلسه که وزیر امور اقتصادی و دارایی،‌ رییس کل بانک مرکزی،‌ رییس کل گمرک و رییس کل بیمه مرکزی نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت اجرای مصوبات جلسه گذشته شورا ارائه شد و تصمیمات لازم برای رفع موانع پیش روی برخی مصوبات اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها