Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فردین حکیمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: همزمان با آغاز هفته جهانی حیات وحش (۹ مهر) و در آستانه روز جهانی حفاظت از حیوانات (۱۲ مهر) چهار پوستر اینفوگرافی تنوع زیستی و جانوری این استان در فضای مجازی برای علاقه‌مندان منتشر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز  افزود: این ۴ پوستر شامل پوستر اینفوگرافی پلنگ ایرانی بعنوان یکی از گونه‌های شاخص استان البرز، پوستر اینفوگرافی تعارض بین گوشتخواران بزرگ جثه (مانند خرس قهوه ای) و جوامع محلی با هدف آموزش نحوه کاهش تعارضات در روستا‌ها و زمین‌های کشاورزی و اماکن گردشگری این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین پوستر خزندگان استان و پوستر اینفوگرافی گونه‌های شاخص جانوری و گیاهی این استان با همکاری کارشناسان حیات وحش و هنرمندان گرافیست تهیه و منتشر شده است.

حکیمی افزود: همچنین تعداد بسیار زیادی از این پوستر‌ها با هدف توزیع بین آحاد جامعه و دانش آموزان و علاقمندان در ابعاد پوستری چاپ و توزیع شده است.

انتهای پیام /ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پوسترها حیات وحش پوستر اینفوگرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • «حفاظت» به بقای گونه‌ها کمک می‌کند
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day