Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه گرگان گفت: باید جلوی تکرار حوادث در منابع طبیعی استان گلستان گرفته شود و امکانات مورد نیاز اطفای حریق در این مناطق مستقر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌‌الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با اشاره به آتش‌سوزی در مناطق جنگلی درازنوی کردکوی و جزیزه آشوراده اظهار داشت: باید جلوی تکرار حوادث در منابع طبیعی استان گلستان گرفته شود و امکانات مورد نیاز اطفای حریق در این مناطق مستقر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرمایه‌های طبیعی استان گلستان نیازمند حمایت بیشتر است و نباید شاهد تکرار چنین حوادثی باشیم.

امام جمعه گرگان به ظرفیت‌های ورزشی استان گلستان اشاره کرد و گفت: ورزشکاران گلستانی در سال‌های اخیر توفیقات زیادی کسب کردند که از آن جمله می‌توان به درخشش آن‌ها در بازی‌های آسیایی اشاره کرد.

نورمفیدی ادامه داد: گلستان سرشار از استعداد‌های ورزشی است و مسئولان باید استعداد‌های ورزشی را در مناطق مختلف استان شناسایی و از آن‌ها حمایت کنند. مدال‌آوری و قهرمانی ورزشکاران در مجامع بین‌الملل، بیانگر قدرت و اقتدار کشور است.

بررسی‌ها برای عمدی یا غیرعمدی بودن آتش‌سوزی "درازنو" ادامه داردیک ایستگاه آتش‌نشانی در شیراز به نام شهید علی لندی نام‌گذاری می‌شود‌انتقاد عضو شورای شهر از سیستمی نبودن مدیریت عملیات در آتش‌نشانی

نماینده ولی‌ فقیه در استان گلستان همچنین به روز سالمند اشاره کرد و گفت: باید نیازمندی‌ها و خواسته‌های این قشر، محترم شمرده شود.

نورمفیدی اضافه کرد: اینکه چند سالی است که در مجامع بین‌المللی سخن از پاسداشت و حرمت از سالمندان می‌شود امر پسندیده‌ای است اما باید واقف باشیم که 1400 سال پیش در زمان پیامبر (ص) به موضوع احترام به سالمندان اشاره شده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به رشادت نوجوان ایذه‌ای در نجات چند نفر از آتش هم اشاره کرد و گفت: اینکه نوجوانی 15 ساله به این حد از فداکاری می‌رسد که جان خود را فدای نجات دیگران کند، نشان دهنده آن است که تعالیم اهل بیت (ع) و قرآن چه تأثیر تربیتی بزرگی در جامعه دارد.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان جمعه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان