Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با مبلغی زیر 200 میلیارد مزایده را برگزار خواهد کرد.

برخلاف شایعات مطرح شده باشگاه پرسپولیس با مبلغی زیر 200 میلیارد مزایده را برگزار خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، در حالی که طی چند روز اخیر شایعاتی مطرح شده مبنی بر این که قیمت گذاری پیشنهادی دادگستری برای برگزاری مزایده کارگزار توسط باشگاه پرسپولیس با رقم کف 200 میلیارد است، اما پیگیری های خبرنگار طرفداری حکایت از آن دارد که این رقم به 200 میلیارد نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که رقم کارگزار قبلی باشگاه 110 میلیارد بود با توجه به افزایش 20 تا 25 درصدی هر ساله، رقم امسال حدود 136 میلیارد خواهد بود و پرسپولیس باید با رقمی حدود 140 میلیارد تومان مزایده اش را برگزار کند. اما با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن قیمت ها پرسپولیس با توجه به قیمت گذاری دادگستری در بهترین حالت با رقم کف 170 میلیارد تومان مزایده اش را در سایت ستاد تهران بارگزاری خواهد کرد. از این رو هر شرکتی که رقم بالاتری را پیشنهاد دهد به عنوان کارگزار بعدی باشگاه انتخاب خواهد شد.

هنوز مشخص نیست بارگذاری مزایده باشگاه پرسپولیس روی سایت ستاد تهران چه زمانی خواهد بود.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها هفته، هفته اولین ها بود! / نتایج تیم منتخب قرن (26) دریغ از یک بنر؛ رامشگر آبروی پرسپولیس را خرید! بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس؟ / ادعای رسانه داخلی اوقات خوش بوفون و هم تیمی ها در رختکن پارما با چاشنی سنگ، کاغذ، قیچی! / فیلم مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس 200 میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دومین فصل روبرت لواندوفسکی در بارسلونا به اندازه فصل اول او خوب نبود. لوا که فصل قبل 33 گل در همه رقابت‌ها زد و قبل از جام جهانی بی‌نظیر کار کرد، امسال تا اینجای فصل فقط 20 گل زده است.

ستاره 35 ساله لهستانی فصلی بدون جام را با بارسا پشت سر گذاشته و موفق به کسب هیچ افتخاری نشد. او در کورس آقای گلی نیز از آرتم دووبیک و جود بلینگام عقب مانده است.

لوا تابستان سال گذشته پیشنهادی عالی از فوتبال عربستان داشت ولی به‌خاطر بارسا رد کرد. پیشنهادی که هنوز هم سر جایش است و فوتبال سعودی خوش‌بین به اینکه بالاخره لوا پاسخ مثبت را بدهد اما طبق ادعای اسپورت، مهاجم لهستانی تمایلی برای جدایی ندارد و می‌خواهد به دو سال باقی‌مانده از قراردادش پایبند باشد. 

او قطعا فصل بعد خواهد ماند و طبق توافق قبلی، از ژوئن دستمزد او تصاعدی بالا خواهد رفت. در بارسلونا نیز از داشتن لوا راضی هستند و همکاری طرفین حداقل یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت