Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا ، آیت الله سید ابراهیمی رئیسی روز جمعه رئیس جمهور پس از بازدید از روند ساخت سد تنگ سرخ یاسوج و در مسیر بازگشت، هنگامی که با اجتماع مردم منطقه تنگ سرخ مواجه شد، درجمع آنان حضور یافت و بی‌واسطه سخنان و درددل‌های مردم را شنید.

آیت الله رئیسی در پاسخ به اجتماع کنندگان که به نحوه استفاده از مراتع منطقه معترض بودند، قول داد در اولین فرصت، (یکشنبه) هیاتی به ریاست استاندار به منطقه خواهند رفت تا برای حل و فصل مشکلات تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور تاکید کرد: این هیات عادلانه و بدون تاثیر از افراد و گروهها به مشکلات رسیدگی خواهد کرد.

آیت الله رئیسی هفته‌های اخیر در سفرهای سرزده، پنجم شهریور به استان‌ خوزستان، یازدهم شهریورماه به استان سیستان و بلوچستان ، نوزدهم شهریور به استان خراسان جنوبی ، دوم مهرماه به استان ایلام و امروز (جمعه) نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی  در این سفر از سوی وزیران کشور، جهاد کشاورزی ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بهداشت ، صنعت، معدن و تجارت، معاون سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهوری و معاون اجرایی رئیس جمهوری در سفر به استان کهگیلویه  کهگیلویه و بویراحمد همراهی می‌شود.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد و نتیجه ارزیابی وزیران پیرامون آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی و رفع آن ها که در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بازدید از شهر زلزله زده سی سخت، بازدید از چند طرح عمرانی ، نشست با خانواده های شهدا و ایثارگران ، گفت و گو با نخبگان و حضور در شورای اداری از برنامه‌های رئیس جمهوری در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی یاسوج سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری کهگیلویه و بویراحمد، مقصد پنجمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی یاسوج خبرگزاری جمهوری اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر همزمان رئیس سیا و هیاتی از حماس به قاهره
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی