Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@03:44:23 GMT

پروین و دادکان به دیدار سجادی نرفتند

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۰۸۰۶

علی پروین و محمد دادکان هنوز به دیدار سجادی نرفته اند.

دو چهره قدیمی و خوشنام باشگاه پرسپولیس دعوت سجادی را برای حضور در هیات مدیره نپذیرفته اند.

به گزارش طرفداری، در حالی که برخی رسانه ها از حضور علی پروین به همراه برخی از اعضای شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در جلسه با حمید سجادی خبر داده اند، اما نه شرکت پیشکسوتان جلسه ای با سجادی داشته و نه علی پروین تا به این لحظه دعوت سجادی را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مدتها قبل حمید سجادی به دنبال عضویت علی پروین در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است. او در چند نوبت با علی پروین تماس گرفت و از اسطوره سرخ ها شخصا خواست تا در جلسه ای با او شرکت کند اما پروین نه تنها این دعوت های تلفنی را رد کرد بلکه چند روز قبل هم در مصاحبه ای آب پاکی را روی دست وزارت ورزش ریخت و با اعلام این که هیات مدیره یعنی کشک تاکید کرد به هیچ وجه تمایلی به حضور در باشگاه پرسپولیس ندارد.

جالب این که پس از پروین، وزیر ورزش از طریق محمد پنچعلی پیگیر حضور محمد دادکان در وزارت ورزش و برگزاری جلسه ای با او شد اما دادکان نیز هنوز این پیشنهاد را نپذیرفته و جلسه ای با سجادی نداشته است. دادکان نیز در آخرین مصاحبه اش تاکید کرد زمانی مدیرعاملی پرسپولیس را می پذیرد که تمام بدهی های فعلی باشگاه صاف شود. شرطی که بسیار بعید است شدنی باشد.

 

بیشتر بخوانید:

حرف محمد دادکان یکی است؛ بدهی ها را بدهید، هزینه های جاری پرسپولیس با من

 

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها هفته، هفته اولین ها بود! / نتایج تیم منتخب قرن (26) دریغ از یک بنر؛ رامشگر آبروی پرسپولیس را خرید! بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس؟ / ادعای رسانه داخلی اوقات خوش بوفون و هم تیمی ها در رختکن پارما با چاشنی سنگ، کاغذ، قیچی! / فیلم مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جلسه ای علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی