Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر محرابیان صبح روز جمعه ۹ مهرماه ۱۴۰۰ به همراه رئیس جمهور در پنجمین سفر استانی دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علی اکبر محرابیان در جمع مردم معترض منطقه تنگ سرخ از اعزام تیم بازرسی برای بررسی وضعیت اجرای این سد و مسائل پیرامون آن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو گفت: وضعیت سد و مسائل زیست محیطی و همه حواشی آن به دقت بررسی و حتماً مطالبات مردم در تصمیم گیری ها مؤثر است.

وی سپس از سرچشمه های این سد و تصفیه خانه آب یاسوج بازدید و در جریان جزئیات کارشناسی و مشکلات اجرایی این دو پروژه قرار گرفت.

محرابیان در طول مسیر خود در جمع مردمی که منتظر هیئت دولت بودند نیز حاضر و ضمن بررسی مشکلات آنها، به مسئولان همراه خود دستور پیگیری جدی خواسته ها و مشکلات مردمی را داد.

بازدید از سد تنگ سرخ شهرستان بویراحمد و سرچشمه های آن و تصفیه خانه آب اضطراری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های صبح امروز وزیر نیرو بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد