Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان خرم آباد با بیان اینکه راه نجات، موفقیت و رستگاری، تقوا است، اظهار داشت: برخی از گناهان از روی جهالت است، برخی افراد در این مدت که نیاز به کمک داریم گران فروشی و احتکار می‌کنند و پیوندهای جامعه را از هم جدا می‌کند و زمان ارتکاب گناه به لذت زودگذر فکر می‌کند واین فرد جاهل که مرتکب گناه می‌شود باید جبران کند و اگر توبه کند خداوند او را می آمرزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این دهه آخر صفر بسترها برای تقرب به خداوند فراهم است افزود: زندگی پیامبر برای تمام بشریتی که در جست‌وجوی حقیقت هستند الگویی جاودان است و بعد از ۱۴ قرن آیین و آموزه‌هایشدر این پهنه گیتی طنین‌انداز است.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: اقدامات پیامبر بر سه محور افکار، رفتار و اعتقادات جامعه جاهلی عرب را در آن زمان به یک جامعه رشد یافته و کمال یافته تبدیل کرد و ضد ارزش‌ها را تبدیل به ارزش کرد.

وی با بیان اینکه کسی مشمول رحمت خداوند می‌شود که خودش اهل کمک کردن و مهربانی باشد، گفت: اگر صفات ناپسند را از خود دور کنید، شیطان به باطن شما نفوذ نمی‌کند.

وی در رابطه با مناسبت‌های روز شنبه ۱۰ مهر انتقال امام از ترکیه به عراق و ۱۳ مهر نیز هجرت امام به پاریس عنوان کرد: اگر ملت و امام ما این اتفاقات سخت را تحمل نکرده و پشت سر نمی‌گذاشتند طبیعتا ما اکنون این‌چنین جایگاهی نداشتیم که از شرافت برخوردار باشیم.

وی ضمن تسلیت درگذشت ارتحال علامه حسن زاده آملی گفت: علامه حسن زاده آملی دانشمندی که در جهان اسلام در حوزه های مختلف علوم انسانی کم نظیر بود ، تألیفات گران‌سنگ و تربیت شاگردان نام و نشان دار و حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی و همراهی با امام و مقام معظم رهبری برای همه ما دست آموز آست. 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به روز وقف بیان کرد: مدیریت، حفظ و نگه‌داری موقوفات به عنوان وظیفه بر عهده سازمان اوقاف و امور خیریه است، اما مردم نیز باید در این رابطه کمک کنند، از تمام واقفین استان نیز تشکر می‌کنم.

وی در رابطه با روز نیروی انتظامی نیز گفت: نیروی انتظامی به فرموده مقام معظم رهبری باید به گونه‌ای باشد که وقتی نامش برده شود مردم احساس امنیت کنند.

شاهرخی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی تصریح کرد: انطباق، دقت، جدیت در محیط کار، عمل به هنگام و اقدام فوری نیز عزت و سربلندی نیروی انتظامی را در پی خواهد داشد.

وی افزود: امروزه شاهد برخی اقداماتی هستیم که از سوی هنجار شکن‌ها انجام می‌شود، نیروی انتظامی با جدیت و با کمک دستگاه‌های نظامی پیگیر هستند و برخی دستگیر شده و دستگیر می‌شوند و قوه قضاییه نیز با این متخلفان با اشد مجازات برخورد می‌کند.

امام جمعه شهرستان خرم‌آباد گفت: حواشی انتخاب استانداران در دولت سیزدهم که از سوم شهریور که هیئت دولت رای اعتماد گرفت پیش آمد و در لرستان نیز پیرو این موضوع دیدگاه‌هایی مطرح شد،افرادی با رعایت آداب نظر خود را مطرح کردند اما متاسفانه روش دیگری که آداب شرعی را رعایت نکردند و تخریبی بود را نیز شاهد بودیم که این مخالف سنت و کتاب است و این افراد فرجام خوبی نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه بایستی با جهاد فرهنگی و تلاش نخبگان و فرهیختگان نقد و بررسی را عالمانه و دلسوزانه انجام دهیم. تصریح کرد: امیدواریم استاندار جدید با بهره‌گیری از خرد جمعی،وحدت و همدلی و به کارگیری افراد متعهد، متخصص، انقلابی و ولایت‌مدار با همت مضاعف، تحول همراه با جهش را برای لرستان رقم بزند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه خرم آباد استاندار لرستان نیروی انتظامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان