Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخلاف شایعات مطرح شده باشگاه پرسپولیس با مبلغی زیر ۲۰۰ میلیارد مزایده را برگزار خواهد کرد.

در حالی که طی چند روز اخیر شایعاتی مطرح شده مبنی بر این که قیمت گذاری پیشنهادی دادگستری برای برگزاری مزایده کارگزار توسط باشگاه پرسپولیس با رقم کف ۲۰۰ میلیارد است، اما پیگیری ها حکایت از آن دارد که این رقم به ۲۰۰ میلیارد نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که رقم کارگزار قبلی باشگاه ۱۱۰ میلیارد بود با توجه به افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی هر ساله، رقم امسال حدود ۱۳۶ میلیارد خواهد بود و پرسپولیس باید با رقمی حدود ۱۴۰ میلیارد تومان مزایده اش را برگزار کند. اما با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن قیمت ها پرسپولیس با توجه به قیمت گذاری دادگستری در بهترین حالت با رقم کف ۱۷۰ میلیارد تومان مزایده اش را در سایت ستاد تهران بارگزاری خواهد کرد. از این رو هر شرکتی که رقم بالاتری را پیشنهاد دهد به عنوان کارگزار بعدی باشگاه انتخاب خواهد شد.

هنوز مشخص نیست بارگذاری مزایده باشگاه پرسپولیس روی سایت ستاد تهران چه زمانی خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس کارگزار پرسپولیس مزایده کارگزار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن محمدی ادیب  گفت: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بنا‌های تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بنا‌های تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بنا‌های تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بنا‌های تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

او با اشاره به برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بنا‌های تاریخی استان، تاکید کرد: با توجه به اینکه واگذاری بنا‌های تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بنا‌ها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بنا‌ها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید