Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قسمت دوم «صدای آب» از مجموعه مستند تنهایی به کارگردانی سعید نبی و مریم خدیوی بروجنی با تحلیل موضوعات چالشی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی حاشیه تالاب انزلی امشب جمعه ۹ مهرماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

برنامه تحلیلی استودیویی درنگ تنهایی نیز با اجرای عبدالرضا امیراحمدی نیز ساعت ۲۳:۴۵ روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه در برنامه درنگ تنهایی این هفته با حضور کارشناسان قضایی و اجرایی این تالاب تحلیل خواهد شد چرایی تبدیل شدن ایران به سیاهچاله پرندگان مهاجر است که از سرتاسر دنیا سالانه به این کشور سفر می کنند اما هربار کمتر از نیمی از آنها باز می گردند که موجب تعجب کارشناسان بین المللی شده است. 

همچنین چرایی ورود فاضلابهای بیمارستانی، صنعتی و شهر به این تالاب آنهم با کانال های ورودی ساخته شده توسط وزارت نیرو به همراه برداشت آب بی رویه از تالاب که موجب خشک شدن آن خواهد شد توسط کشاورزان با مجوز وزارت جهاد کشاورزی و نیرو از دیگر موضوعات چالشی است که صراحتا در این برنامه تحلیل خواهد شد. 

لازم به توضیح است از اسناد مکتوب جایکا ( آژانس همکاری های بین المللی ژاپن) و قضایی این پرونده توسط دادستان سابق انزلی و معاون قضایی استان گیلان در این برنامه پرده برداری خواهد شد.

میهمانان برنامه درنگ تنهایی سید رحمان سیدزاه دادستان سابق انزلی و معاون قضایی استان گیلان، دکتر مسعود باقرزاده کریمی رییس حوزه آبریز دریاچه ارومیه و مدیرکل سابق دفتر تالابهای سازمان محیط زیست و سعید نبی کارگردان و تهیه کننده مجموعه مستند تنهایی هستند.

تولید مجموعه قصه محور مستند ۱۴ قسمتی از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و تا  ۱۴۰۰ در گروه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه یک سیما به طول انجامید.

فیلم‌برداری این مجموعه در پنج استان خوزستان، گلستان، مازندران، گیلان و تهران در چهار فصل صورت پذیرفته است.

ریزگرد، آب و خشکسالی، تالاب‌های شادگان و هورالعظیم، شکارچی، محیط‌بان، جنگلبان، جنگل‌نشین، آلودگی هوا و… از موضوعات این مجموعه مستند هستند و فیلم‌نامه هر قسمت این مجموعه به صورت مستقل تهیه شده است.


مسابقه بزرگ تهمتن با محوریت آمادگی جسمانی و قابلیت های فیزیکی به زودی از شبکه نسیم

با حضور مدیران شبکه نسیم ضبط برنامه تهمتن به صورت رسمی آغاز شد . این مسابقه بر پایه توانمندی های جسمی، قدرتی و توان هوازی طراحی شده است.
تهمتن با میزبانی ورزشکار با اخلاق آیدین ختایی و قهرمان جهان و المپیک بهداد سلیمی در حال تولید و با مسابقات مشابه گذشته که بر پاورلیفتینگ تمرکز داشتند کاملا متفاوت خواهد بود.
تهمتن با دکوری عظیم در فضایی حدود ۷۵۰۰ متر مربع  برگزار می شود و به نوعی شرکت کنندگان در ورزشگاهی در ابعاد اصلی با تمام جزئیات به رقابت خواهند پرداخت.
این مسابقه در ۱۰۰ قسمت و با حضور ۲۵۶ ورزشکار از سراسر کشور در چهار گروه تولید وپخش خواهد شد. داوطلبان شرکت در این برنامه پس از راستی آزمایی و تست‌های اولیه پای به این مسابقه گذاشته و با دیگر شرکت کنندگان که با پراکندگی قومی و جغرافیایی  از سراسر کشور به این برنامه می آیند، مردانه رقابت خواهند کرد. این تنوع جز نکات بارز و حائز اهمیت این پروژه است. 
در هر برنامه مستندی از افراد حاضر در صحنه بزرگ تهمتن در اقلیم و موطن شرکت کننده، به نمایش در می اید که جز بخش های جذاب برنامه است.
این پروژه  با بیش از ۲۰ دوربین ضبط و در استاندارد بین المللی با کیفیت ۴K جهت پخش آماده می‌شود.
مسابقه بزرگ تهمتن به تهیه کنندگی رضا نصیری با هدف تقویت فرهنگ پهلوانی، ترویج زندگی سالم ،تحکیم روابط بین ورزشکاران و اعضای خانواده پی‌ریزی شده و در تلاش است با معرفی الگوی صحیح جوان ایرانی، روحیه جوانمردی و ایثار به زودی به جدول پخش شبکه نسیم برسد.

برچسب‌ها محیط بان شبکه یک سیما تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محیط بان شبکه یک سیما تلویزیون محیط بان شبکه یک سیما تلویزیون درنگ تنهایی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مجموعه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش و از شبکه‌های مستند و سلامت بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • ۶ ویژگی منحصر به فردی که تک فرزند‌ها دارند