Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@20:37:38 GMT

تسریع در خرید دام مازاد عشایر

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۲۲۰۱

‍‍‍‍‍‍

وزیر جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویر احمد از تسریع در خرید دام مازاد عشایر و مرتفع کردنِ برخی مشکلات آنان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "سیدجواد ساداتی نژاد" وزیر جهاد کشاورزی که در همراه رئیس جمهور به کهگیلویه و بویر احمد سفر کرده است، گفت: تدابیری اتخاذ شده است که هر چه سریعتر دام مازاد عشایر خریداری و تحویل شرکت پشتیبانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: تلاش برای صادرات دام عشایر، تهیه ی نهاده های دامی از طریق اتحادیه عشایری، حل مشکلات بیمه عشایر از جمله اقدامات انجام شده در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور به یاسوج است. بازدید از پروژه‌های آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق، پتروشیمی دهدشت، باغات شمس آباد چرام و کارخانه فسفات چرام از دیگر برنامه‌های ساداتی نژاد در سفر به شهرستان کهگیلویه و چرام است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری در ادامه سفر‌های استانی خود روز جمعه به همراه تعدادی از وزرا و مسئولان کشوری وارد یاسوج شد.

رئیس دولت سیزدهم تاکنون در سفر‌های سرزده، پنجم شهریور به استان خوزستان، یازدهم شهریورماه به استان سیستان و بلوچستان، نوزدهم شهریور به استان خراسان جنوبی، دوم مهرماه به استان ایلام و امروز (جمعه) نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است. برچسب ها: دامداران ، دام سبک ، وزیر جهاد کشاورزی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دامداران دام سبک وزیر جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چرای دام های مازاد در مراتع استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، شریفی پور این را هم گفت: ورود هرگونه دام مازاد به مراتع استان ممنوع است.

درمساحت یک میلیون و ۴۰۰ هزارهکتاری مراتع استان سالانه ۶۲۵ هزارتن علوفه تولید می‌شود.

شریفی پور گفت: وجود دام مازاد در مراتع استان فشار مضاعفی بر مراتع وارد می‌کند و تبعات جبران ناپذیری را درکوتاه مدت دارد که از بین رفتن پوشش گیاهی، فرسایش خاکی و ایجاد سیلاب‌ها در بالا دست، از عمده موارد آن است.

وی از مردم خواست در صورت هرگونه شکایات و انتقادات در زمینه استفاده از مراتع با سامانه ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • ممنوعیت چرای دام های مازاد در مراتع استان
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان