Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز جمعه در نشست با نخبگان، علما، خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مردم کهگیلویه ‌و بویراحمد در یاسوج گفت: بخش جهادی وزارت جهاد کشاورزی باید به طور جداگانه در روستاها ‌و مناطق محروم فعال شود.

او افزود: هم اینک احیای جهاد سازندگی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور ابراز داشت: توجه به روستاها و فعال کردن اقتصاد آن ها بسیار مهم است زیرا که با فعال نمودن آن دیگر شاهد حاشیه نشینی در شهرها نخواهیم بود.

او ادامه داد: تحول بر مبنای نظریه‌های علمی ضرورتی انکار ناپذیر برای کشور است و جایگاه این مهم دانشگاه بوده و باید ارتباط جدی با دانشگاه تقویت شود.

رئیسی گفت: کهگیلویه و بویراحمد استانی زر خیز اما محروم، غنی اما غیر برخوردار است که ناشی از استفاده نکردن  از ظرفیت های آن است. تقسیم ظرفیت ها در این استان باید بر اساس آمایش سرزمینی باشد.

او با بیان این که حرکت در دولت سیزدهم مبتنی بر آمایش سرزمینی و عدالت محوری است، به مشکل تولید در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد وگفت: سخن گفتن از تولید بدون رفع موانع تولید امکان پذیر نیست و از سویی سرمایه گذاری برای سرمایه گذار باید تسهیل شود تا احساس کند از او حمایت می شود.

رئیسی ابراز داشت: مسئله پروژه های نیمه تمام از اولویت های دولت است و برای نمونه تا آخر ۱۴۰۱ سد هایی که امروز در این استان بازدید شد، تکمیل خواهند شد.

او گفت: بخش قابل توجهی از حوزه صنعت در استان غیرفعال و تعطیل شده که باید فعال شوند.

رئیسی در سفر به کهگیلویه و بویراحمد از سوی وزیران کشور، جهاد کشاورزی ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بهداشت ، صنعت، معدن و تجارت، معاون سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهوری و معاون اجرایی رئیس جمهوری همراهی می‌شود.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد و نتیجه ارزیابی وزیران پیرامون آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی و رفع آن ها که در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بازدید از شهر زلزله زده سی سخت، بازدید از چند طرح عمرانی ، نشست با خانواده های شهدا و ایثارگران ، گفت و گو با نخبگان و حضور در شورای اداری از برنامه‌های رئیس جمهوری در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد رئیس جمهور حجت الاسلام رئیسی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق جان دوباره به اورژانس کشور

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور از تزریق ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال‌جاری با تزریق یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور، مشکل فرسودگی نیمی از این خودروهای زندگی‌بخش مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز استان، افزود: با توجه به وضعیت استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت‌خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه‌اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: امیدواریم با هم‌افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تأمین ۳۰۰ آمبولانس آفرود برای امدادرسانی در مناطق کوهستانی و سخت گذر مانند کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، در سفر دو روزه رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور، به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و به مساحت ۲۴۰ مترمربع واقع در محور یاسوج بابامیدان، ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی یاسوج و پایگاه اتوبوس آمبولانس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و مساحت ۳۶۰ مترمربع، واقع در شهرستان بویراحمد جاده کمربندی ورودی شهرک‌های صنعتی و ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای لیشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۴۵۰ متر مربع، واقع در شهرستان گچساران منطقه لیشتر به زمین زده شد.

کد خبر 749107

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار