Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان که در ایتالیا در حال برگزاری است، تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران با شکست برابر تیم ترکیه به جایگاه ششم قهرمانی جهان دست یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان ناشنوایان در ایتالیا، والیبالیست های ناشنوا کشورمان امروز جمعه ۹ مهر به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۳ بر صفر برابر این تیم شکست خورد و به جایگاه ششم جهان دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم ترکیه با نتایج ۲۵ بر ۲۰ ، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۹ برابر تیم ایران به برتری رسید.

در ادامه این مسابقات، تیم های روسیه و اکراین برای کسب عنوان قهرمانی و تیم ایتالیا برای جایگاه سومی با فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم والیبال ناشنوایان قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!