Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدرسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان در حالی فهرست بهترین های تاریخ آلمان شرقی سابق را معرفی کرد که در آن اثری از ستارگان بزرگ تیم ملی آلمان مشترک وجود ندارد...

به گزارش طرفداری، همه ستاره های این فهرست مشترک کسانی هستند که قبل از سالهای میانی دهه هشتاد پیراهن تیم ملی آلمان شرقی را بر تن کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان شرقی سابق در المپیک قهرمان شده است و در جام جهانی 1974 هم در گروهی که آلمان غربی بزرگ در آن حضور داشت با پیروزی برابر غربی ها تیم اول گروه شد، جالب این که همین تیم آلمان غربی در این سال قهرمان جهان شد.

در نسل آخر تیم ملی آلمان شرقی در سالهای واپسین دهه هشتاد میلادی نفراتی حضور داشتند که بعدها از بهترین ستارگان تیم ملی آلمان شدند، یکی از این نفرات حتی توپ طلای بهترین بازیکن اروپا را در سال 1996 گرفت.

این نفرات در تیم ملی آلمان شرقی حضور ندارند، ظاهرا فدراسیون تاریخ و آمار تنها کسانی را انتخاب کرده است که فقط در تیم ملی آلمان شرقی حضور داشته و برای تیم ملی آلمان متحد بازی نکرده اند.

نفراتی مثل اولف کریستین، ماتیاس سامر مرد سال فوتبال 1996 اروپا، آندریاس توم، توماس دال، داریوژ ووژ، اولاف مارشال و.... در تیم ملی آلمان شرقی بازی کرده و بعد از اتحاد 2 آلمان در تیم ملی آلمان متحد بازی کرده اند و با وجود اعتبار بالا در تیم آلمان شرقی نوشته نشده اند.

آلمان شرقی سابق در جام جهانی 1974 که تنها دوره حضورش در جام جهانی درخشید، در مسابقات المپیک هم درخشید، در المپیک 1964 آنها برنز گرفتند، در المپیک 1972 آنها بار دیگر برنز گرفتند، در سال 1976 در حضور بزرگان فوتبال جهان طلای المپیک مونترال را گرفتند و در المپیک 1980 مسکو توانستند مدال نقره را در مسابقات بگیرند.

 

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها هفته، هفته اولین ها بود! / نتایج تیم منتخب قرن (26) دریغ از یک بنر؛ رامشگر آبروی پرسپولیس را خرید! بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس؟ / ادعای رسانه داخلی اوقات خوش بوفون و هم تیمی ها در رختکن پارما با چاشنی سنگ، کاغذ، قیچی! / فیلم مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم