Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت والیبال ایران، تجزیه و تحلیل تیم ملی والیبال کشورمان در غیاب معروف را کاری سخت و دشوار توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

رضا دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی جهان 2022 و قرار گرفتن ایران با آرژانتین، هلند و مصر در یک گروه اظهار داشت: تیم ایران در گروه سختی قرار گرفته است و شاید تنها روی کاغذ بتوانیم مصر را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیش‌بینی‌ها در این مورد با توجه به سابقه حریفان و حضور بازیکنانی مثل سعید معروف، محمد موسوی و امیر غفور در تیم ایران است. در واقع، ارزیابی‌ها براساس توانایی فنی تیم ملی در 10 سال گذشته صورت می‌گیرد. در این بین باید دید آیا سیاست فدراسیون ادامه حضور موسوی و غفور در تیم ملی است و این بازیکنان به تیم ملی اضافه می‌شوند یا خیر.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران ادامه داد: بازیکنان جوان خوبی به تیم ملی اضافه شده‌اند، ولی باید این نکته را در نظر داشت که 60 درصد توان فنی تیم ملی به خاطر موسوی، غفور و معروف بود. سعید معروف، جدا از مسائل فنی مدیری قوی در زمین بود که حتی غفور و موسوی هم تحت فرمان او بودند. در حال حاضر، جای بازیکنی که در زمین مدیر باشد و به سرمربی کمک کند در تیم ایران خالی است.

پیشکسوت والیبال ایران گفت: جواد کریمی به‌عنوان یک پاسور و میلاد عبادی‌پور به‌عنوان کاپیتان جدید تیم ملی هنوز با معروف فاصله دارند. تیم‌های حریف هم روی سعید معروف، حساب ویژه‌ای باز می‌کردند و به همین دلیل، تجزیه و تحلیل تیم ملی در غیاب معروف، کار سختی است. باید منتظر بازگشت یا عدم بازگشت موسوی و غفور بود.

دامغانی تصریح کرد:‌ آرژانتین در المپیک به مدال برنز رسیده است و هلند نیز بازیکنی مثل عبدالعزیز را دارد که در زمین بازیکنی تأثیرگذار به شمار می‌آید. ضمن اینکه مصر را هم به‌عنوان نماینده آفریقا نمی‌توان دست‌کم گرفت. امیدوارم تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان، نتایج خوبی بگیرد.

وی در مورد ادامه کار بهروز عطایی در تیم ملی گفت:‌ داورزنی تصمیم گرفته است تا عطایی برای دو سال سرمربی تیم ملی باشد. کادر فنی باید از الان،‌ برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور در لیگ ملت‌های 2022 داشته باشد. آلکنو مربی بسیار بزرگی بود، ولی زمان کافی برای تأثیرگذاری روی تیم ملی ایران نداشت. او کوهی از تجربه بود و مشکلات تیم ملی را می‌دانست. او می‌دانست که تیم ایران در سرویس و دریافت مشکل دارد، ولی زمانی برای اصلاح و آموزش در اختیارش نبود. او همچنین انرژی زیادی را صرف مدیریت حواشی تیم ملی کرد.

رضا دامغانی در ادامه افزود: اگر قرار است عطایی در رأس کادر فنی تیم ملی بماند، باید به او زمان داد. اگر او در لیگ ملت‌ها هم نتیجه نگرفت، نباید به او ایراد گرفت. تیم ملی فرانسه با مدال المپیک و هدایت برناردو رزنده در مسابقات قهرمانی اروپا اصلاً موفق نبود. نباید با یک باخت، تمام تیم را زیر سؤال برد. هدف تیم ملی ایران، المپیک 2024 پاریس است و باید تا آن صبر و برنامه‌ریزی کرد.

والیبال قهرمانی جهان| حریفان تیم ملی ایران مشخص شدند

وی در پایان گفت:‌ عطایی نیاز به حمایت دارد و کادر فنی هم باید تقویت شود تا دست و دل مسئولان برای استفاده از مربی ایرانی، نلرزد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال تیم ملی تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی

vضا عطایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی در خراسان شمالی گفت: این طرح با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با حجم سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیارد تومان، در نظر دارد تا پایان دولت سیزدهم جمعیت ۹۰ هزار نفری را در ۱۶۴ روستای استان از نعمت آب پایدار بهره‌مند نماید.
عطایی عنوان کرد: طرح جهادآبرسانی در قالب چهار مجتمع روستایی "پایین دست شیرین دره"، "کهنه جلگه"، "پرسه سو" و زیدرسرانی"در استان در حال اجرا است که تاکنون ۱۹ روستا در این طرح از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شده اند.
وی در خصوص روند اجرای این طرح در سال ۱۴۰۲ افزود: طرح جهادآبرسانی استان در سال گذشته، گام‌های مثبتی داشته و تاکنون ۳ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آّب شرب احداث و ۱۴۰ کیلومتر خط انتقال نیز اجرا شده است.
عطایی در ادامه اظهارداشت: عملیات اصلاح و توسعه ۶۵ کیلومتر خط انتقال و احداث ۹ باب ایستگاه پمپاژ از دیگر اقدامات انجام شده این طرح در سال ۱۴۰۲ بوده است.
عطایی گفت: علیرغم اینکه عملیات نوسازی انشعابات در قرارداد طرح جهادآبرسانی عنوان نشده، اما با این حال سال گذشته ۲۰۰ مورد نوسازی انشعاب صورت گرفته و هزار و ۵۰۰ مورد انشعاب نیز در سال ۱۴۰۳ نوسازی خواهد شد.
وی بااشاره به اینکه برای اجرای این طرح در استان، اعتباری معادل ۵۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده، افزود: تاکنون ۱۷۰ میلیارد تومان برای طرح‌های جهاد آّبرسانی در استان هزینه شده است. 
طرح جهاد آّبرسانی، از اقدامات تاثیرگذار و امیدآفرین در جهت آبرسانی به مناطق روستایی کم برخوردار از آب شرب پایدار است؛ در این طرح، قرار است، ۱۰ هزار روستا در سطح کشور از نعمت آب سالم و بهداشتی پایدار بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • ذوب شدن اجساد شهدای غزه با سلاح‌های ممنوعه ارتش صهیونیستی
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!