Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت‌:به طور کلی یکی از اهداف کمیته امداد در کمک‌ها و پویش‌هایی که برای خدمت به نیازمندان انجام می‌دهد بحث توانمند سازی است، هدفمان در کمیته امداد صرفا توانمندسازی معیشتی نیست بلکه توانمندسازی فرهنگی و علمی دانش آموزان است. سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با میزان در مورد تاثیر انجام برنامه هایی، چون پویش شور عاطفه‌ها در مدارس و بین دانش آموزان، گفت: به طور کلی کمک کردن و کمک شدن دو بعد مادی و معنوی دارد و آموزش این نکته به دانش اموزان که تاثیرات عمیق کمک کردن جدای از وجه مادی آن احساس آرامش عاطفی و معنوی در فرد ایجاد می‌کند و گیرنده کمک نیز به جهت همایت عاطفی که از آن بهره‌مند شده است انرژی و نیرو گرفته و توانمند می‌شود موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:زمانی که گیرنده کمک این احساس دیده شدن و در نظر گرفتن شدن توسط هم نوع خود را تجربه می‌کند در آینده می‌تواند با توانمند شدن خود به یک فرد خیری تبدیل شود چرا که آثار مادی و معنوی این کار نیک را درک کرده است.


مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: به طور کلی یکی از اهداف کمیته امداد در کمک‌ها و پویش‌هایی که برای خدمت به نیازمندان انجام می‌دهد بحث توانمند سازی است، این توامند سازی هم در ابعاد مادی و هم فرهنگی و تحصیلی می تواند باشد در نیز می‌باشد. واقع هدفمان در کمیته امداد صرفا توانمندسازی معیشتی نیست بلکه توانمندسازی فرهنگی و علمی دانش آموزان است.
پرینچی اضافه کرد:در حال حاضر ۲۵ هزار دانش اموز تحت پوشش ما قرار دارند که از تهیه نوشت افزار و وسایل کمک اموزشی تا هزینه‌های تحصیلی، ثبت نام در برخی از مدارس به صورت رایگان و بهرهمندی از خدمات مشاوره‌ای و تحصیلی می‌باشد.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بحران به وجود آمده ناشی از بیماری کرونا چه تعداد دانش اموز نیازمند جدید به مجموعه حمایتی شما اضافه شده است گفت: در زمان مذکور تعداد ۳ هزار دانش آموز شرایط لازم را برای پیوستن به خانواده امداد داشته اند که امیدواریم با توانمند سازی این افراد و خانواده هایشان و همچنین حل بحران کرونا این تعداد کاهش بیابد.
وی در مورد نوع کمک‌های دریافتی توسط دانش آموزان از کمیته امداد گفت:علاوه بر کمک هزینه‌های تحصیلی که به آنان تعلق می‌گیرد، در همین دوران آموزش مجازی تعداد ۲۵۰۰ تبلیت تهیه و برای آموزش در اختیار دانش اموزان نیازمند قرار گرفته است، علاوه بر این بسته‌های نوشت افزار فکیف و کفش و سایر اقلام ویزه تحصیل نیز در این کمک‌ها قرار دارد.     بیشتر بخوانید: خدمات مشاوره‌ای آموزش و پرورش در شرایط کرونا و آموزش مجازی چگونه است؟
انتهای پیام/ برچسب ها: کمیته امداد دانش آموزان توانمند سازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته امداد دانش آموزان توانمند سازی توانمند سازی کمیته امداد دانش آموزان کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضمیر ناخودآگاه معلمان بر روی شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بسترهایی که تداوم وجود انسان را تداعی می‌کند زمانی است که دانش‌آموز نمره بالایی را کسب کرده و معلم او را تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمی به معنای واقعی کلمه عشق است، افزود: عاطفه معلمان قابل اندازه‌گیری نبوده و کمیت نیست بلکه تماماً کیفیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه معلمان بر ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه، رفتار، منش، نگاه و حرکات آنان و روحیه دانش‌آموز تاثیر می‌گذارند، خاطرنشان کرد: واقعا مدیون زحمات معلمان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

علیرضا شهردار زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سخن استاد هشترودی در خصوص مواجه با کلمه تکریم و کرامت، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان یک عمر راحیه خوش تعلیم و تعلم را تقدیم کردند و الان چهره‌هایی در استان زنجان داریم که هر کدام افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری