Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق والیبال ایران که هدایت تیم والیبال اسکرا را برعهده گرفته می گوید که مسئولیت بزرگی را قبول کرده است.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف قرار است در لیگ لهستان با هدایت اسلوبودان کواچ مربی اسبق والیبال ایران مقابل رقیبان خود حضور پیدا کند. کواچ که تا همین اواخر هدایت تیم ملی صربستان در مسابقات قهرمانی اروپا را بر عهده داشت مربی جدید این تیم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکرا یکی از تیم‌های پلاس لیگای لهستان است که در سال‌های گذشته موفق نشده عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد و برای همین رئیس باشگاه تصمیم گرفت کادر فنی خود را تغییر دهد و کواچ را به عنوان مربی اسکرا اعلام کند.

 کواچ در خصوص هدایت تیم والیبال اسکرا گفت: قبول هدایت این تیم مسئولیت بزرگی است چرا که من فقط چند روز بوده که هدایت این باشگاه را برعهده گرفته ام. ما یک گروه جدید داریم و من در آن انرژی مثبت احساس می کنم.

کواچ با بیان این که پتانسیل زیادی در تیم اسکرا وجود دارد، ادامه داد: ما می خواهیم در زمین صحبت های خود را عملی کنیم و دوست نداریم که فقط در کنفرانس خبری صحبت کنیم. 

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از قهرمانی والیبال ایران در رقابت های آسیایی به لهستان رفت و با اسکرا به تمرین پرداخت. مسئولان باشگاه اسکرا امیدوارند که باحضور کواچ این تیم تغییر مثبتی داشته و یکی از مدعیان قهرمانی پلاس لیگای لهستان باشند.

 تیلور ساندر ملی پوش آمریکایی اسکرا که یکی از ستاره های جهان والیبال و این تیم لهستانی شناخته می شود، علی رغم تمدید قرارداد به تمرینات این تیم باز نگشته است تا روند قانونی فسخ قرارداد با این بازیکن آغاز شود. به گفته این باشگاه ساندر دیگر بازیکن این تیم نیست و به جای آن دیک کوی قرار است برای اسکرا بازی کند؛ عدم حضور ستاره آمریکا می تواند در آینده یکی از چالش های کواچ در این تیم باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال اسلوبودان کواچ والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس درنشست خبری بعد از بازی به هواداران نساجی تبریک گفت که جو زیبایی در ورزشگاه درست کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر یک مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: شب همگی بخیر! قبل از صحبت در مورد بازی می‌خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود. 

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جان شان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، از کسانی که در سیل جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم آنجا نزدیک محل زندگی من در برزیل است و بخاطر برد خوشحالم اما زیرا بخاطر دوستانم در برزیل ناراحتم و می خواهم از آنها نیز یادی کنم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه فقط یک گل زدیم . در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه قائمشهر گفت: یکی از مربیان ما قبلا در نساجی حضور داشته قبل از بازی نیز در مورد جو ورزشگاه به ماگفته بود و امروز این جو زیبا را دیدم و به هواداران نساجی تبریک می گویم. سال گذشته دراین شهر جام قهرمانی را گرفتیم و تمامی تماشاگران هواداران پرسپولیس بودند اما امروز هواداران نساجی جو فوق العاده خوبی را به وجود آورده بودند.

اوسمار در مورد شیوه تهاجمی تیمش گفت: از سال 2021 که من به اینجا آمدم همیشه تیم ما رو به جلو بود و این شیوه بازی آقا یحیی بود و ما هم آن را ادامه می دهیم تا بهترش کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد قرارداد خودش گفت: الان بیشترین تمرکز ما روی قهرمانی است و می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرارکنیم وتمام تمرکزمان روی این مساله است و باشگاه هم باید قدر بازیکنان را بداند و برای حفظ آنها اقدام کند و جلوتر برویم تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم واگرقرارداد جدید باشد امضا می کنیم.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است