Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مجتمع تولید چوب چند لای و پالت در مرکز اشتغال زندانیان نقده با حضور معاون قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور، به بهره برداری رسید.

مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی اظهار کرد: این واحد تولیدی تحت پوشش بنیاد تعاون زندانیان استان در محوطه ۵ هزار مترمربعی  و با یک هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای مسقف کارگاهی و با استقرار ادوات تولیدی چوب چند لای و تولید پالت در مرکز اشتغال بکار زندانیان نقده می‌باشد و روزانه ۸۵ زندانی در این واحد مشغول فعالیت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اشتغال ۶۳ درصد زندانیان استان در شش ماهه اول سال در زندان‌های استان خبر داد و گفت: در تمام شهر‌های استان اولویت اعزام به کار و ایجاد اشتغال مولد جز برنامه مسئولین قضایی می‌باشد و این منبع هم افزایی باید فرصت خوبی در جهت تحقق هدف عالی سازمان برای اشتغال مولد ۸۰ درصد از زندانیان استان باشد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذرباجان غربی نیز در آئین افتتاح این واحد تولیدی گفت: این واحد تولیدی از اقدامات دستگاه قضایی استان در تحقق یکی از اهداف سند تحول قضایی که اشتغال زایی برای ۸۰ درصد از زندانیان است صورت گرفته است.

وی افزود: دستگاه قضایی استان از همه توانمندی‌های استان و کار آفرینان در اجرای این امر مهم با هدف بازتوانی و باز اجتماعی کردن زندانیان استفاده خواهیم کرد چرا که یقین داریم در صورتی که مشکل اشتغال زندانیان مرتفع گردد کمک بزرگی برا جلوگیری از تکرار بزه از سوی آن‌ها خواهد بود چرا که بیشتر انگیزه‌های ارتکاب جرایم ریشه در مشکلات اقتصادی و معیشت دارد.

فراهانی معاون قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور نیز ضمن تقدیر از اقدامات عالی مسئولین قضایی استان در راستای تحقق اهداف سند تحول قوه قضائیه گفت: این همدلی و مسئولیت پذیری در اجرای اهداف سازمان زندان‌ها با حضور مقامات قضایی بسیار دلگرم کننده و مایه مباهات است و بی شک آثار و برکات آن در مجموعه نظام و تربیت زندانیان مشهود خواهد بود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندانیان آذربایجان غربی سازمان زندان ها ارومیه نقده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان