Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر اداره میراث فرهنگی تویسرکان از بهره برداری و آغاز مراحل اجرایی چهار طرح ویژه گردشگری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، توسعه و منابع استانداری همدان، مدیرکل میراث فرهنگی همدان و مسئولان در این شهرستان خبر داد.

اسحاق ترکاشوند در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: مجموعه "گردشگری کشاورزی" آرتیمان شامل بخش‌هایی مانند واحد کشت گلخانه‌ای، پرورش زنبور عسل و مواردی از این دست با هزینه کرد ۴۰ میلیارد تومان توسط "حسین بابایی"، سرمایه‌گذار بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

ترکاشوند به آغاز به کار خانه بومگردی سادات در روستای آرتیمان با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی خانم "سمیه فضلعلی" اشاره کرد و ادامه داد: این خانه بومگردی از ۲۰۰ متر مربع زیربنا برخوردار است و برای سه نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

وی بیان کرد: همچنین مراحل اجرایی ساخت اقامتگاه بومگردی آرتیمان مربوط به سرمایه‌گذار بخش خصوصی خانم "راضیه حقیقت مهام" با برآورد هشت میلیارد تومان اعتبار برای ساخت هشت واحد اقامتی در زیر بنایی به مجموع یک هزار و ۱۶۲ متر و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر آغاز شد.

مدیر اداره میراث فرهنگی تویسرکان اظهار کرد: همچنین دفتر خدمات مسافرتی خانم "سمیرا سبزعلی" با صرف اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان و برخورداری از ۶۰ متر مربع زیر بنا و اشتغالزایی مستقیم برای سه نفر نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه آئین‌های افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های گردشگری شهرستان تویسرکان با جمعی از مسئولان از مجموعه اقامتی، رفاهی و گردشگری" تپه ریواسیجان " نیز بازدید به عمل آمد که بر اساس اظهارات سرمایه‌گذار این طرح تا کنون دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون از محل تسهیلات بانکی و ۸۰۰ میلیون تومان از محل آورده شخصی سرمایه‌گذار هزینه شده و این طرح اکنون از بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به‌گزارش ایسنا؛ شهرستان تویسرکان از بیش از ۲۲۱ اثر تاریخی، فرهنگی و جاذبه گردشگری برخوردار است و گسترش زیر ساخت‌های رفاهی، اقامتی و گردشگری یکی از مهمترین محورهای شتاب بخشی به روند توسعه پایدار آن به حساب می‌آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگري افتتاح و کلنگ زنی استانی شهرستانها سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز سه‌شنبه در دیدار با جامعه روحانیت لرستان با ابراز خرسندی از دیدار با جامعه روحانیت استان، اساتید و رؤسای حوزه‌های علمیه و نمایندگان روحانیت در دستگاه‌های اجرایی و خاصه نماینده معظم ولی‌فقیه در استان به ظرفیت جامعه روحانیت، ظرفیت‌های مادی و طبیعی استان و قابلیت مردم اشاره کرد و اظهار داشت: پیشنهادها ارائه شده توسط روحانیت معظم در این جلسه را مخلصانه می‌پذیرم.

وی تصریح کرد: اولین مسئله داشتن مبانی فکری است که اشراف بر اقدام دارد و اگر مبانی فکری ما مشخص نباشد اقدام ما ناصحیح است .

استاندار لرستان، افزود: دیدگاه بنده رسیدن به یک حکمرانی قدرت محور مبتنی بر اراده مردم است، من معتقدم اگر بتوانیم شناخت لازم و چیدمان خوبی داشته باشیم قابلیت ایجاد و با چیدمان صحیح قابلیت‌ها، قدرت تولید می‌شود.

شفقت، تصریح کرد: توسعه کشاورزی، بهره‌برداری از معادن و گسترش صنعت گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم لرستان است که باید موردتوجه قرار گیرد و لازم است از فرهنگ گردشگری با رویکرد قرآنی محافظت شود.

وی گفت: اگر قرار است به جایگاه تمدن اسلامی و امت اسلامی که زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) است برسیم نیاز به یک بازنگری اساسی در ساختار اداره کشور داریم تا رشد همه‌جانبه فراهم شود و جامعه روحانیت با اندیشه‌ورزی، مقدمات رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه دبیرخانه تأمین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده است، گفت: تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی در لرستان سرمایه‌گذاری کنند.

شفقت، تصریح کرد: باید پیشرفت را به‌عنوان یک مسئله جدی در نظر بگیریم و از روحانیت محترم انتظار می‌رود ازآنجاکه هدف اصلی تربیت و کمال انسان است و بخشی از این مهم بر عهده آموزش‌وپرورش و سایر بخش‌های دولتی است اما مردم هنوز به روحانیت وفادار هستند و باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کرد و با گسترش مسجد محوری طرحی ارائه دهیم تا متناسب با رشد فن آوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

وی افزود: اولین و بالاترین قدرت تولیدی، نیروی انسانی است که مغفول مانده و لازم است به این منظور تعلیم‌وتربیت را دریابیم؛ زیرا نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

کد خبر 6093634

دیگر خبرها

  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد