Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: عملیات دیوارنگاری تقاطع غیرهمسطح سنجرخان با متراژ 1400 مترمربع با هدف زیباسازی جداره تقاطع، ارتقاء سطح زیبایی بصری و معرفی شناساندن فرهنگ و هنر کوردی با محوریت شهر خلاق موسیقی آغاز شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ تقاطع غیرهمسطح سنجرخان آراسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح سنجرخان واقع در بلوار مستضعفین در راستای توزیع بار ترافیکی به بخش های شرقی، جنوبی و جنوب شرقی در سال 97 زیر بار ترافیک رفت.

 آسوز شعبانی اظهار داشت : شهرداری منطقه دو در سال 98 در راستای توسعه رانه فضای سبز و ارتقا بصری این مسیر عملیات احداث فضای سبز محدوده این تقاطع را اجرا نمود. 

وی با بیان اینکه تاریخ و فرهنگ غنی این منطقه و شجاعت مردم در مقابل استعمار؛ نام و شجاعت مبارز کورد "سنجر خان وزیری" آوازه خاصی دارد، گفت: انتخاب شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی است که باید در راستای معرفی هر چه بیشتر این رویداد اقدامات مناسبی صورت بگیرد. 

شعبانی اعلام کرد: به منظورزیباسازی جداره تقاطع سنجرخان، ارتقاء سطح زیبایی بصری و شناساندن فرهنگ و هنر کوردی، دیوارنگاری این تقاطع در دستور کار قرار گرفت. 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای عملیات دیوارنگاری تقاطع غیرهمسطح سنجر خان خبر داد و تصریح کرد: این دیوارنگاری به متراژ 1400 متر مربع است.    

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود

به نقل از شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به پلمب تعدادی از چاه‌های آب شهرداری قم اظهار داشت: متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای در روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، ابراز کرد: این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: نگهداری از درختان و فضای سبز همواره در بیان رهبر معظم انقلاب مطرح‌شده و ایشان بار‌ها از مسئولین و آحاد مردم درخواست داشتند که در حفظ، نگهداری و پاسداری از این مظهر حیات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند که این اقدام شرکت آب منطقه‌ای برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب بوده و آسیب بسیار جدی به درختان، محیط‌زیست و فضای سبز شهر کریمه اهل‌بیت (س) وارد خواهند نمود.

جوادیان اضافه کرد: قطعاً تمامی مسئولیت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی این اقدام تأسف‌برانگیز بر عهده شرکت آب منطقه‌ای قم خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان