Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:45:49 GMT

وزیر نیرو از طرح میان مدت غدیر بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۵۵۰۲

وزیر نیرو از طرح میان مدت غدیر بازدید کرد

ایسنا/خوزستان وزیر نیرو از ایستگاه پمپاژ شهید چمران و خط انتقال تا تصفیه‌خانه شماره ۲ اهواز بازدید کرد.

علی‌اکبر محرابیان امروز، ۱۰ مهرماه در سفر خود به خوزستان از ایستگاه پمپاژ شهید چمران و خط انتقال تا تصفیه‌خانه شماره ۲ اهواز بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، این پروژه که به طرح میان مدت غدیر معروف است در دو فاز پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز اول شامل تکمیل ایستگاه پمپاژ شهید چمران به ظرفیت ۲.۵ متر مکعب بر ثانیه و احداث خط انتقال فلزی به قطر ۲۰۰۰ میلیمتر به طول ۱۰ کیلومتر از ایستگاه مذکور تا تصفیه‌خانه شماره ۲ اهواز است.

عملیات اجرایی فاز اول طی ماه‌های گذشته اجرایی شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

فاز دوم این جبهه عملیاتی، شامل توسعه ایستگاه پمپاژ مذکور به میزان ۲.۵ متر مکعب بر ثانیه، شامل خرید و نصب تجهیزات مکانیکال و الکتریکال این ایستگاه است که پیش‌بینی می‌شود طی هشت ماه آتی انجام و به بهره‌برداری برسد. در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این فاز حدود ۴۳.۴ درصد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان وزير نيرو علی اکبر محرابیان طرح غدیر ایستگاه پمپاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد

جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ پس از آن آغاز شد که غرب به رهبری آمریکا به منافع ملی روسیه بی توجهی کرده و بر گسترش سازمان ناتو به مرز‌های این کشور تاکید کرد. نتیجه این امر چیزی جز از دست رفتن بیش از ۲۰ درصد از سرزمین اوکراین نبود. این در حالی است که هیچ آینده روشنی پیش روی کی یف نیست تا بتواند این جنگ را به سود خود پایان بخشد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، الکساندر پیوننکو، فرمانده نیرو‌های گارد ملی اوکراین امروز (سه شنبه) آینده‌ای تیره و تار از آینده جنگ در این کشور ترسیم کرد. 

وی در این زمینه به خبرنگاران گفت: ارتش روسیه در عملیات تهاجمی تابستان پیش رو به اوکراین به مناطق غیرقابل انتظاری در جبهه‌های نبرد یورش خواهد آورد. آنها خواهند کوشید در مناطق شمال شرقی شهر خارکیف پیشروی کنند. 

این مقام ارشد خاطر نشان کرد: خارکیف به عنوان دومین شهر بزرگ اوکراین طی هفته‌های اخیر آماج حملات موشکی و پهپادی روسیه قرار داشته است. با این حال، نیرو‌های ما آماده خنثی سازی هر گونه حمله‌ای از سوی مسکو هستند. 

الکساندر پیوننکو با اشاره به تجهیز ارتش به تسلیحات و نیرو‌های تازه نفس، تصریح کرد: ما در حال آماده شدن هستیم. بله، دشمن غافلگیری‌های دردناکی به ما تحمیل خواهد کرد. این اتفاق در مناطقی خواهد افتاد که ما انتظارش را نداریم. با این وجود، آنها به اهدافشان نخواهند رسید. 

از ماه اکتبر تا به امروز ارتش روسیه به دلیل دست بالایی که در میدان‌های نبرد دارد نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر مربع در خاک اوکراین پیشروی کرده است. 

مقامات کی یف می‌گویند ما انتظار داریم روسیه در اواخر بهار یا اوایل تابستان اقدام به آغاز عملیات تهاجمی خود کند. آنها به دنبال اشغال شهر استراتژیک قاسیف یار تا پیش از ۹ مِی هستند. ۹ مِی زمانی است که روسیه جشن پیروزی در جنگ جهانی دوم را برگزار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز