Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: در ایام پایانی ماه صفر رحلت عالم ربانی، مجاهد، فیلسوف و حکیم الهی، جامع معقول و منقول علامه آیت الله حسن زاده آملی موجب حزن و اندوه شد.

وی گفت: عالمی که به خاطر ذوالفنون بودنش مورد توجه حوزه های علمیه و مجامع علمی و دانشگاهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: تعابیر مقام معظم رهبری(مدظله)، بزرگان و‌ مراجع عظام تقلید درباره این شخصیت ارزشمند بیانگر جایگاه علمی و عملی ایشان است.

محمودی ضمن عرض تسلیت این مصیبت به پیشگاه با عظمت امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و خانواده مکرم ایشان عنوان کرد: به منظور بزرگداشت این عالم انقلابی مراسمی روز دوشنبه ١٢ مهر از ساعت ٩ الی ١١ صبح در مسجد دانشگاه تهران با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها برگزار خواهد شد و در این مراسم آیت الله رشاد رییس حوزه های علمیه استان تهران و حجت الاسلام رستمی نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها سخنرانی خواهند کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: حضور در این مراسم که با رعایت دستورات بهداشتی برگزار خواهد شد نشانه تعظیم نسبت به مقام علم و عالم خواهد بود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران علامه حسن زاده حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان

درآستانه فرارسیدن هفته معلم، مراسم بزرگداشت مقام معلم باحضور مسئولین، اساتید، کارکنان ودانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت مقام معلم در این دانشگاه با تاکید بر رسالت دانشجومعلمان گفت:معلمی شغل حساسی است و در عین مهم و حساس بودن معلمی شغلی سخت و پر استرس است، انتظارات از معلم بالاست و اگر کسی انگیزه و عشق به معلمی نداشته باشد نمی‌تواند موفق شود.

وی خطاب به دانشجو معلمان افزود:معلمی سخت است، اما اگر با تمام وجود معلمی را بپذیرید، آن وقت است که شیرین می‌شود، اگر این شغل برای معلم شیرین شد آن معلم حرفه‌ای میشود.

او اظهار داشت: معلم حرفه‌ای نسبت به تربیت دانش آموزان وجامعه حساس می‌باشد.

دراین مراسم که با استقبال دانشجو معلمان مواجه بود، از خانواده‌های معظم شهدا، شهید سیف الدینی وشهیده اطهره نقی زاده ازشهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تجلیل به عمل آمد.

 همچنین از دانشجویان برتر این دانشگاه نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود