Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان جبلی رئیس جدید صداوسیما در پاسخ به درخواست یکی از هواداران فوتبال که از او برای بازگشت فردوسی‌پور به آنتن تقاضا کرد، گفت: از نظر ما ایشان منعی ندارد و او می‌تواند بازگردد.

به گزارش قدس آنلاین، با تغییر رئیس سازمان صداوسیما مطالبات بسیاری از طرف رسانه‌ها و چهره‌های فرهنگی و هنری مطرح شده است مطالباتی که از تغییر رویکردهای کلان رسانه ملی در بخش‌های مختلف بازرگانی، خبر تا ساخت برنامه سازی و سریال سازی و حتی بازگشت برخی از برنامه‌ها مثل «نود» را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «نود» که طی سال‌های متمادی هر هفته دوشنبه شب‌ها با اجرا و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور پخش می‌شد در ۲۰ اسفندماه ۹۷ تعطیل شد و آخرین قسمت آن روی آنتن رفت. توقف برنامه «نود» حاشیه‌های مختلفی را در پی داشت با این حال خود فردوسی‌پور هیچ‌گاه به طور رسمی درباره این حواشی صحبت نکرد.

فردوسی‌پور بعد از آن تنها برنامه «فوتبال ۱۲۰» را در شبکه ورزش داشت و حالا به تازگی این برنامه هم با اجرای حمید محمدی و تهیه‌کنندگی فردوسی‌پور روی آنتن رفته است.

به تازگی ویدئویی از طریق کانال باشگاه خبرنگاران از حاشیه سفر استانی پیمان جبلی به استان خوزستان منتشر شده است که طی آن فردی که خود را از خانواده شهدا و طرفداران فوتبال معرفی می‌کند در گفتگو با پیمان جبلی رئیس جدید صداوسیما از او درخواست می‌کند که عادل فردوسی پور را بازگرداند.

رئیس صداوسیما هم در پاسخ به درخواست این فرد هوادار فوتبال درباره فردوسی‌پور می‌گوید: «از نظر ما ایشان منعی ندارد و او می‌تواند بازگردد.»

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس صدا و سیما عادل فردوسی پور فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های آمریکا از دانشجویانی که شجاعانه علی‌رغم سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، متن نامه مسعود میرزایی به شرح زیر است:

به نام خدا

همکاران محترم؛ دانشگاه‌های ما به عنوان حافظان آموزش عالی و آزاداندیشی، باید به عنوان سنگری جهت تبادل آزاد نظرات و ایده‌ها عمل کنند. ما در دانشگاه فردوسی مشهد، عمیقاً احساس می‌کنیم که باید نگرانی خود را نسبت به سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز دانشگاه‌ها علیه جنگ غزه، و به طور مشخص‌تر، اقدامات و سیاست‌های بی‌رحمانه اسرائیل ابراز کنیم.

اقدامات خشنی که برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد این مسائل مهم حقوق بشری انجام شده، عمیقاً نگران‌کننده است. این نه تنها قداست و حرمت آزادی آکادمیک را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بلکه مانع تلاش جمعی‌ ما برای دستیابی به حقیقت و عدالت می‌شود.

با توجه به تأثیر مخرب جنگ بر زندگی انسان‌های بی‌گناه از جمله کودکان، این وظیفه اخلاقی ماست که اقداماتی که حقوق بشر را نقض می‌کند، محکوم و در مورد این نگرانی‌های فوری و حیاتی جهانی، گفت‌وگوی باز را تشویق کنیم. به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای طرح انتقاد و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.

ما از همه دست‌اندرکاران می‌خواهیم که قاطعانه از این اصول حمایت کنند تا بر تعهد خود نسبت به آزادی اندیشه و کرامت انسانی مجدداً تاکید کنیم.

با احترام و دعوت به اقدام، مسعود میرزایی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • قرآن همه چیز ماست