Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:29:27 GMT

جسد جوان گردشگر یاسوجی در ساحل گناوه پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۶۳۴۳

جسد جوان گردشگر یاسوجی در ساحل گناوه پیدا شد

رضا شفیعی  روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی تماس تلفنی یک نفر در ساعت ۲۳ جمعه شب  مبنی بر غرق شدن فردی در ساحل گناوه، بلافاصله مرکز اورژانس برای عملیات امدادرسانی و نجات با دستگاه‌های مرتبط هماهنگی به عمل آورد.

وی اظهارداشت: دوست این جوان ابراز کرد که مغروق بنا به توصیه پزشکان برای آب درمانی در دریا شنا می‌کرد که پس از لحظاتی ناپدید و غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی گفت: جسد این گردشگر اوایل صبح روز جاری که در تور ماهیگیری گیر افتاده و به سطح دریا  آمده بود، توسط یکی از صیادان به خشکی انتقال یافت.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گناوه افزود: این جسد پس از طی مراحل قانونی تحویل سردخانه شد.

ساحل گناوه از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر است که در طول سال مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور این نقطه را برای استراحت و شناکردن انتخاب می‌کنند.

برچسب‌ها بوشهر سازمان اورژانس کشور دریا حوادث غیرطبیعی گناوه غرق شدگی خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان اورژانس کشور دریا بوشهر سازمان اورژانس کشور دریا حوادث غیرطبیعی گناوه غرق شدگی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل بندر دیلم پاکسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم ظهر دوشنبه در این آئین اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس نماد اقتدار ملت و امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران زمین است.

محمد اسدی افزود: محیطی عاری از زباله به ویژه در سواحل این شهرستان همواره باید در برنامه‌های ادارات و دوست داران محیط زیست باشد.

وی بیان داشت: پاکسازی ساحل این بندر به مناسبت روز ملی خلیج فارس و همزمان با هفته زمین پاک انجام شده و باید با برنامه ریزی و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و فعالان محیط زیستی همواره این اقدام پسندیده تداوم داشته باشد.

این برنامه به همت اداره آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی شهر دیلم، بنیاد رشد استان بوشهر، شبکه بهداشت و مدرسه غیر دولتی فردای سبز با حضور دانش آموزان این مدرسه انجام شد.

کد خبر 6091967

دیگر خبرها

  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد