Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه طایفه‌ای بابت اختلافات مربوط به سنوات گذشته که منجر به شهادت شهید بزرگوار استواریکم مجتبی سالارنسب شد، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع کارگروهی جهت شناسایی و دستگیری عاملان شهادت تشکیل شد.

وی افزود: کارآگاهان زبده پلیس پس از انجام تحقیقات محلی و میدانی و اقدمات پیچیده پلیسی، هویت ضارب اصلی و مخفیگاه وی را در شهرستان بندرعباس شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه متهم قصد خروج و متواری شدن به کشورهای همسایه را داشت،  تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضائی و تشکیل چند اکیپ مجرب به مخفیگاه متهم اعزام و قاتل این شهید گرانقدر ناجایی را در کمتر از 48 ساعت طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش درجه یک شهرستان می باشد، اذعان کرد: در سوابق نامبرده جرائم مختلفی از قبیل ضرب و جرح، تیراندازی های متوالی و منجر به جرح و همچنین محکوم متواری به اتهام حمل بیش از یک و نیم تن مواد مخدر می باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان ضمن تسلیت بابت شهادت این مأمور گلگون کفن و تقدیر از حضور پرشور مسئولان و مردم شهید پرور و ولایی هرمزگان در مراسم تشییع این شهید بزرگوار ، خاطرنشان کرد: همزمانی شهادت این مأمور جان برکف ناجا با هفته دفاع مقدس بیانگر این موضوع است که بعد از دوران دفاع مقدس نیز باب شهادت در ناجا برای دفاع از امنیت مردم شریف ایران همچنان باز مانده است و پلیس در جهت تأمین امنیت شهروندان با جان و دل آماده خدمتگذاری می باشد.

به گزارش فارس، پیکر شهید سالار نسب روز 5شنبه با حضور گسترده مردم در روستای خیرآباد شهرستان رودان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام