Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیر جهادکشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: ۷ فروشگاه متخلف عرضه لوازم و سموم کشاورزی در این شهرستان با دستور قضایی پلمب شد.

"محسن طاهری" در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز سال زراعی جدید و توصیه به کشاورزان اظهار کرد: ساماندهی فروشگاه های کشاورزی با توجه به اینکه با سلامت مردم و جامعه مرتبط است، در اولویت کاری جهاد کشاورزی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بازدید کارگروه پایش مواد کودی و سموم کشاورزی با محوریت جهاد کشاورزی از فروشگاه های سطح شهرستان عنبرآباد خبر داد و افزود: به طور مستمر از فروشگاه های عرضه سموم و کودهای کشاورزی بازدید و با متخلفین برخورد قانونی لازم به عمل می آید .

طاهری هدف از این بازرسی ها را  در خصوص دارا بودن پروانه فعالیت، مجوز فروش، نصب اتیکت قیمت و همچنین بررسی سموم قاچاق، تاریخ گذشته و تقلبی و حضور دائم کارشناس فنی در فروشگاه ها عنوان کرد و گفت: در صورت عدم رعایت هر یک از موارد مربوطه پس از اخطار کتبی،  فروشگاه پلمپ خواهد شد .

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد با تقدیر از همراهی دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان عرضه نهاده های کشاورزی افزود : در حوزه شهرستان عنبرآباد ۴۵ فروشگاه کشاورزی فعال است که تعداد هفت واحد از این فروشگاه ها به دلیل عدم رعایت برخی از موارد پلمب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها عنبرآباد جیرفت سموم کشاورزی پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر