Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

تیم فوتبال استقلال این روزها با شرایط پر افت و خیزی دست و پنجه نرم می‌کند و با آمدن کادر مدیریتی جدید، این تیم در حال ایجاد شاکله لازم برای حضور در بیست و یکمین رقابت‌های لیگ برتر است. در فصل نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال با بازیکنان مختلفی به توافق رسید و با آن‌ها قرارداد بست. بیشتر این بازیکنان، نیروهای جوان شکل می‌دهند که با نظر مستقیم فرهاد مجیدی جذب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها در فصلی که گذشت، ستاره‌های زیادی را از دست داده است و این اتفاق باعث شده ارزش تیمی استقلال در فصل پیش‌ رو نسبت به فصل گذشته کاهش پیدا کند. در سایت ترانسفر مارکت در حال حاضر باارزش‌ترین بازیکن استقلال، ارسلان مطهری است که ارزش ۹۰۰ هزار یورویی دارد. این در حالی است که در سال گذشته، باارزش‌ترین بازیکن استقلال شیخ دیاباته با ارزش یک میلیون و ۹۰۰ هزار یورو بود.

در فصل گذشته شاکله استقلالی‌ها را بازیکنان کلیدی و باارزشی تشکیل می‌داد؛ جایی که مهدی قایدی با ارزش یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو، ارسلان مطهری با یک میلیون یورو، داریوش شجاعیان با ۷۵۰ هزار یورو و مهدی مهدی‌پور و رشید مظاهری هر کدام با ۷۰۰ هزار یورو ارزش تیم فوتبال استقلال را بالا برده بودند اما در فصل جدید شرایط برای آبی‌ها متفاوت شده و علاوه بر ارسلان مطهری، بازیکنانی مانند مهدی‌ مهدی‌پور، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی هم ارزش بالای ۷۰۰ هزار یورو دارند. در فصل نقل و انتقالات باارزش‌ترین بازیکن جذب شده استقلال، امین قاسمی‌نژاد است که در سایت ترانسفر مارکت ۵۵۰ هزار یورو ثبت شده است.

جوان‌گرایی فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات و همچنین ناکامی در جذب برخی از بازیکنان باتجربه و با کیفیت، باعث شده است استقلالی‌ها در فصل پیش‌ رو دچار تغییرات قابل توجهی شوند و این اتفاق همچنان یکی از چالش‌هایی است که سرمربی استقلال با آن مواجه شده و باید دید این تغییرات چه نتایجی در پی خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی به نمایش بنر زشت دنزل دامفریس علیه تئو هرناندز خندیده و از هاکان چالهان اوغلو به‌خاطر رفتارش تمجید کرد.

دامفریس این هفته به تیتر یک اخبار فوتبال ایتالیا تبدیل شد. او بنری توهین‌آمیز نسبت به تئو هرناندز، مدافع میلان، را در دست داشت و در جشن قهرمانی خیابانی اینتر آن را به نمایش گذاشت.

دامفریس بعداً بابت این اشتباهش عذرخواهی کرد اما فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات برای محرومیت او را آغاز کرده و انتظار می‌رود که او حدود 4 هزار یورو جریمه شود. این اتفاق برای هواداران اینتر بسیار سرگرم کننده بود اما برای هواداران میلان ناامید کننده بود.

در گفت‌وگو با کنتروکالچو ابتدا از بالوتلی سوال شد که بین فدریکو دیمارکو و تئو هرناندز چه کسی بازیکن بهتری است؟ او پاسخ داد: "بیخیال. ما تازه شروع کرده‌ایم، و من باید از قبل بگویم؟ اینتر از میلان قوی‌تر است. آن‌ها با کسی که به تنهایی 50 گل زده بود، قهرمان نشدند. ما همه چیز را مدیون بازی تیم و بازیکنان هستیم. سیمونه اینزاگی مربی بزرگی است، بازیکنان اینتر نسبت به میلان خیلی برتر هستند. اگر بخواهیم از دو تیم یک تیم ایده‌آل انتخاب کنیم، من هیچ بازیکنی از اینتر را کنار نمی‌گذارم."

جنجال بین داوفریس و هرناندز؟

زیبا بود. بچه‌ها زیبا بود! این فقط یک تمسخر در دنیای فوتبال بود. بله، یک بحث در مورد نژادپرستی وجود دارد چون ایتالیا کشوری است که مردم نادان زیادی دارد، اما منظورم از این شوخی به دلیل نژادپرستی نبود.

رفتار چالهان اوغلو نسبت به هواداران میلان؟

باید صادق باشم، او یک جنتلمن بود. اگر من جای چالهان اوغلو بودم، نمی‌دانی چه می‌کردم، فراموشش کنید! من هزار بار بدتر می‌کردم، او واقعا یک جنتلمن بود."

واکنش احتمالی تئو هرناندز؟

اگر من به جای تئو هرناندز بودم، اذیت می‌شدم، اما این بخشی از فوتبال است. اگر او قهرمان می‌شد، احتمالاً این کار را می‌کرد.

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳