Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس درباره معیار‌هایی استاندار خراسان رضوی گفت: از دولت انقلابی انتظار این است که استانداری انتصاب کند مردم مدار، عدالت محور با روحیه‌ای جهادی و جامعه محور یعنی بتواند ارتباط اجتماعی و موفقی داشته باشد به طوری که از همه ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای رفع مسائل استان استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ظرفیت‌های عظیمی در کشور و استان در حوزه‌های اجتماعی داریم، اما این ظرفیت را صرفا در بحران‌ها استفاده می‌کنیم مانند بحران جنگ، سیل و بحران کرونا یا زلزله‌های شدید از این ظرفیت عظیم برای حل مسائل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کمتر بهره برده ایم.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۱۵۰ هزار میلیارد تومان منابع بانکی داریم، این منابع بانکی خود به خود به سمت توسعه، تولید و اشتغال نمی‌آید، باید در را باز کرد، باید از بخش خصوصی حمایت و به آن امنیت داد تا بخش خصوصی ورود پیدا کند و از این منابع عظیم بانکی در استان استفاده کند و آن منابع عظیم به جای این که صرف سوداگری شود بیاید به سمت توسعه و اشتغال ایجاد کند.

صفایی بیان کرد: ۸۳۰ کیلومتر مرز داریم و تنها استانی هستیم که با دو کشور هم مرزیم، این یک ظرفیت عظیم برای صادرات و توریسم بویژه توریسم درمانی و جذب دانشجو از این کشور‌ها است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید

نظرمجمع نمایندگان استان‌ها در تعیین استاندار آینده باید لحاظ شود

او داشتن معادن را از شاخصه‌های خراسان رضوی دانست و تصریح کرد: معادن غنی در سطح خراسان رضوی داریم که باید سرمایه گذاری در آن‌ها صورت گیرد و بهره برداری درستی از آن انجام شود تا ارزش افزود پیدا کند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس تاکید کرد: موضوع آب از اهمیت ویژه‌ای برای خراسان رضوی برخوردار است از استاندار آینده انتظار می‌رود که بحث انتقال آب به استان را به صورت ویژه پیگیری کند.

صفایی اظهار کرد: تاکنون نزدیک به ۱۹۰۰ میلیارد تومان مصوبه منابع برای شهرستان‌های گناباد و بجستان داریم که به مرور در حال تخصیص است.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال آب استاندار خراسان رضوی گناباد و بجستان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی