Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:56:20 GMT

ارائه خدمات رایگان به مددجویان کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۷۹۱۲

ارائه خدمات رایگان به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کمانگری ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: هزینه بستری مددجویان کمیته امداد حضرت امام ( ره) به شرط رعایت نظام ارجاع و پزشک خانواده در بیمارستان های دولتی رایگان است.

مدیر کل بیمه سلامت گلستان افزود: فرانشیز مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) برای دریافت خدمات بستری تحت پوشش بیمه پایه و مراجعه به بیمارستان های دولتی، در صورت رعایت سیستم نظام ارجاع به صورت رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اجرای این مصوبه این گروه از بیماران، در صورت بستری در بیمارستان های دولتی و رعایت نظام ارجاع وجهی را پرداخت نخواهند کرد.

کمانگری با اشاره به اجرای نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری افزود: این طرح در تمام شهرستان های استان گلستان جهت بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی اجرایی شده و بیمه شده باید جهت دریافت خدمات حتما به پزشک خانواده ای که به وی منتسب شده مراجعه کنند.

وی گفت: همچنین بیمه شدگان این صندوق برای بهره مندی از خدمات درمانی در مراکز دولتی و خصوصی باید سیستم ارجاع را رعایت کرده و در غیر اینصورت تمام هزینه های درمانی او آزاد محاسبه شود.

کد خبر 5318086

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سازمان بیمه سلامت کمیته امداد امام خمینی اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها مرز مهران کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا کرمانشاه گرگان هفته دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی نظام ارجاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲