Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@00:21:02 GMT

واکنش آرتتا به اظهارات لنو: او می‌داند چرا خط خورد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۸۳۳۹

واکنش آرتتا به اظهارات لنو: او می‌داند چرا خط خورد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، نسبت به اظهارات برند لنو مبنی بر این که دلیل کنار گذاشته شدنش را نمی‌داند واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه‌بان 29 ساله در سه بازی ابتدایی لیگ برتر در ترکیب آرسنال قرار داشت اما پس از دریافت 9 گل در سه شکست جایگاهش را به عنوان بازیکن شماره یک توپچی‌ها از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمزدیل، خرید تابستانی این باشگاه، در نهایت جای او را در دروازه گرفت و آرسنال از زمان حضور این بازیکن در ترکیب خود موفق به کسب سه پیروزی در سه بازی شده‌اند. اما علیرغم این که باشگاه نتایج خوبی را در مدت اخیر کسب کرده، لنو نسبت به تصمیمات آرتتا اعتراض کرده و مدعی شده که اگر شرایط تغییر نکند درباره آینده‌اش فکر خواهد کرد.

او در این باره به روزنامه آلمانی بیلد گفت:« هیچ دلیل مشخصی برای کنار گذاشته شدن من وجود ندارد اما می‌دانم که این اتفاق به عملکرد من مربوط نیست. او مربی و تصمیم‌گیرنده است. البته که این شرایط برای من سخت است. اگر تا زمستان تغییری در موقعیتم ایجاد نشود باید درباره بعضی مسائل فکر کنم. باید بیینم چه گزینه‌هایی دارم و چطور می‌توانم ادامه دهم؟»

 

 

با این حال آرتتا صحبت‌های این بازیکن را تکذیب کرده و در آستانه دیدار برابر برایتون گفت:« من 48 ساعت پیش از اتخاذ این تصمیم مکالمه بسیار روشنی با او داشتم. مشخصا هر صحبتی که بین من و این بازیکن انجام شده خصوصی است و من هیچ صحبتی درباره حرف‌هایی که بین ما رد و بدل شده به رسانه‌ها نخواهم زد.

رمزدیل در دیدار برابر برایتون باز هم در ترکیب اصلی قرار دارد و آرتتا معتقد است که لنو باید برای پس گرفتن جایگاهش در دروازه آرسنال تلاش کند:« او باید به تمرینات هر روزه خود ادامه داده و شرایطش را مدیریت کند. لنو باید برای کمک به سایر دروازه‌بان‌ها تلاش کند و بقیه دروازه‌بان‌ها هم باید به او کمک کنند.»

آرسنال مایکل آرتتا برند لنو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال مایکل آرتتا برند لنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست

 سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدهای لندن مبنی بر اینکه کی‌یف ممکن است با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حملاتی ترتیب بدهد، گفت: در صورت تحقق این امر مسکو حق دارد به تاسیسات انگلیس در اوکراین و خارج از آن کشور حمله کند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا اظهار داشت: «در صورت عملی کردن چنین سناریویی، روسیه این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که به آن پاسخ دهد و تاسیسات انگلیسی مستقر در اوکراین و خارج از مرزهای این کشور شامل تاسیسات نظامی، تسلیحات و غیره را هدف قرار دهد.»

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهارات دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه لندن استفاده از سلاح‌های بریتانیایی برای حمله به خاک روسیه را برای رژیم کی‌یف مشروع می‌داند، «چیزی کاملاً احمقانه» توصیف کرد.

وی در گفت‌وگو با «تاس» تصریح کرد: به یاد دارید که جنجال چگونه شکل گرفت. این بیانیه برای اولین بار در محتوای خبری یک خبرگزاری انگلیس منتشر و پس از گذشت ۲ ساعت از آنجا حذف شد.

زاخارووا افزود: ما بی‌درنگ واکنش نشان دادیم. واکنشی مناسب از طریق کانال‌های دیپلماتیک به جهانیان ارائه و سفیر [لندن] احضار شد. در واقع، روسیه فقط او را برای توبیخ احضار نکرد، بلکه به وضوح به سفیر انگلیس در مورد اظهارات مورد بحث پاسخ داده شد.

به گزارش ایرنا، رئیس دستگاه دیپلماسی انگلیس در جریان سفر اخیر خود به کی‌یف از آمادگی کشورش برای ارسال سلاح‌های دوربرد به اوکراین خبر داد و سخنانی مبنی بر اینکه کی‌یف حق استفاده از این سلاح‌ها در حمله به روسیه را دارد،‌ مطرح کرد.

از سوی دیگر، امانوئل مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه نیز روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت جاری در مصاحبه‌ای با تکرار اظهارات سابق خود در حمایت از کی‌یف، تصریح کرد که اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌داند.

اظهارات اخیر مقام‌های لندن و پاریس درباره دور تازه حمایت تسلیحاتی و نظامی از کی‌یف، واکنش مسکو را در پی داشت و سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که سفیران انگلیس و فرانسه به این وزارتخانه احضار شدند.

در جریان این احضار به سفیر انگلیس گفته شد که سخنان کامرون حاکی از تشدید شدید تنش و تایید مشارکت فزاینده لندن در عملیات نظامی در کی‌یف است.

نایجل کیسی سفیر انگلیس در روسیه روز دوشنبه پس از احضار به وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که لندن کمک به اوکراین را ادامه خواهد داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی