Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، جواد مزدآبادی کارگردان سینما درباره فیلم سینمایی «کله پوک» بیان کرد: این فیلم را من نساخته‌ام. چندی پیش آقای سیدمحمد قاضی که تهیه‌کننده این فیلم و از دوستان من است گفت پای این فیلم بایست تا نام تو را به عنوان کارگردان بزنیم و فیلم بتواند به نمایش عمومی دربیاید، چون فیلم به دلیل مشکلاتی که داشت امکان اکران نداشت من هم به دلیل رفاقتی که با این دوستان داشتم حاضر شدم نامم پای این فیلم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزدآبادی بیان کرد: من خواستم به دوستانم کمک کنم تا «کله‌پوک» بتواند به نمایش عمومی دربیاید این در حالی است که این فیلم هیچ قرابتی به لحاظ ساختار و محتوا با سینمای من ندارد و نمی‌دانم کارگردان این فیلم چه کسی است.

این کارگردان در بخش دیگر از صحبت‌هایش با بیان اینکه در این مدت ۲ فیلم کوتاه ساخته است، اظهار کرد: در دوران کرونا دو فیلم کوتاه ساختم که یکی با نام «قاتلین عزرائیل» به موضوع کرونا می‌پردازد و دیگری فیلمی سکانس-پلان با نام «موازی تا بی‌نهایت» است که ۴ دوره زمانی را روایت می‌کند و فیلمی تجربه‌گراست.

او در پایان توضیح داد: این روزها مشغول نگارش فیلمنامه «سگمار» هستم که به زودی برایش درخواست پروانه ساخت می‌دهم و در صورت فراهم شدن شرایط آن را جلوی دوربین می برم. «سگمار» فیلمی در حوزه اجتماعی و درباره یک جنایت است.

کد خبر 629954 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!