Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@15:54:42 GMT

کمتر شدن نرخ بیکاری آلمان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۸۸۳۶

کمتر شدن نرخ بیکاری آلمان

به گزارش بلومبرگ، تا پایان ماه آگوست متوسط نرخ بیکاری در بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا به ۳.۶ درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل ۰.۱ درصد کمتر شده است تا بدین ترتیب پایین ترین نرخ بیکاری آلمان در ۱۴ ماه اخیر به ثبت برسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، طی این مدت شمار افراد بیکار آلمانی با ۱.۱ درصد کاهش نسبت به ماه قبل به یک میلیون و ۵۴۰ هزار نفر رسیده و جمعیت شاغلان نیز در آلمان در این ماه با ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد افزایش نسبت به ماه قبل به ۴۴ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر رسیده است. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، شمار بیکاران آلمانی ۱.۵ درصد کمتر و شمار افراد شاغل ۰.۸ درصد بیشتر شده است.

نرخ بیکاری جوانان که بیانگر بیکاری جمعیت زیر ۲۵ سال است نیز با ۰.۱ درصد کاهش نسبت به ماه قبل به ۷.۵ درصد رسیده است. از زمان اتحاد آلمان شرقی و غربی نرخ بیکاری در این کشور عموماً کاهشی بوده است. نخستین آمار بازار کار پس از اتحاد دو آلمان در سال ۱۹۹۰ منتشر و نرخ بیکاری این کشور ۴.۹ درصد اعلام شد.

متوسط نرخ بیکاری در آلمان طی بازه زمانی ۱۹۴۹ تا ۲۰۲۱ معادل ۵.۶۱ درصد بوده که بالاترین رقم ثبت شده مربوط به آوریل ۱۹۵۰با ۱۱.۵ درصد و کمترین رقم ثبت شده نیز مربوط به مارس ۱۹۹۶ با ۰.۴ درصد بوده است.

دتلف شیله، مدیر دفتر کار آلمان گفت: در کوتاه مدت بازار کار تحت پیامدهای ناشی از کرونا باقی خواهد ماند اما انتظار ما این است که به تدریج شرایط بهتر شود. از موج اول همه گیری زخم هایی بر پیکر بازار کار مانده است که باعث می شود کار برای کارفرمایان دشوار شود و تقاضا برای نیروی کار جدید کمتر شود اما اطمینان داریم که بنیان های نیرومند اقتصاد آلمان اجازه نخواهد داد شرایط به مرحله سقوط آزاد برسد.  

پربیننده ترین ورود پر قدرت بانک مرکزی به بازار ارز / غافلگیری سفته بازان در راه است؟ ترمز افزایش قیمت‌ ها کشیده می‌ شود / دولت در شهریور ماه بدون استقراض از بانک مرکزی بودجه خود را تامین کرد امشب؛ واریز یارانه معیشتی مهر ۱۴۰۰ ۵ خبر مهم اقتصادی۱۴۰۰/۷/۸ حقوق‌ ها در شهریور زودتر از موعد پرداخت شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلمان نرخ بیکاری ماه قبل ۱ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهایی برای کمتر گرسنه شدن

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، توصیه می‌کنیم از غذاهای سالم مصرف کنید. هر اتفاقی، از استرس کار گرفته تا نگرانی‌های مالی، مشکلات سلامتی ممکن است سبب پرخوری عصبی باشد. ما توصیه‌هایی را برای شما داریم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟

آرزوی خیلی از افراد این است که با کاهش اشتها، وزن کم کنند. ما در متن زیر راهکار سریع برای رفع گرسنگی کاذب را به شما در مقاله زیر خواهیم گفت. به عبارتی خیلی بهتر این که خود را به گرسنگی سالم وصل کنید. روش‌های دور زدن حس «گرسنگی»، برای رژیم و لاغری و کم کردن اشتها، وجود دارد.

حذف حس گرسنگی

برای رژیم و لاغری و کم کردن اشتها، حرف‌های زیادی وجود دارد. هر فردی یک نظری می‌دهد و هر چه بیشتر تلاش می‌کنید، کمتر به نتیجه دلخواه می‌رسید. آن‌هایی که می‌خواهند لاغر شوند و البته تلاش هم می‌کنند، اما هنوز نتیجه دلخواه را پیدا نکرده اند، شاید بتوانند با این ۴ روش ساده، تا اندازه‌ای آرزوی خود را محقق کنند.

آووکادو را به وعده‌های غذایی خود اضافه کنید

با اینکه آووکادو چرب است، اما خاصیت چاق کنندگی که ندارد هیچ، چربی‌های غیراشباع مونو نیز دارد که برای بدن مفید هستند و باعث می‌شوند تا فرد برای مدت طولانی احساس سیری داشته باشد. بر اساس گزارش مجله تغذیه در آمریکا، افرادی که دچار اضافه وزن هستند اگر نیمی از یک آووکادو را به ناهار خود اضافه کنند، در سه ساعت بعدی تا ۴۰ درصد تمایل خود به زیاد غذا خوردن را از دست می‌دهند. در بازه زمانی ۵ ساعتی نیز این تمایل حدود ۲۸ درصد کاهش خواهد داشت. آووکادو یکی از بهترین مواد خوراکی سیرکننده است که در همه فصل‌های سال موجود است.

جویدن آدامس

جویدن خاصیت بسیاری دارد. البته منظورمان جویدن و قورت ندادن است. دانشمندان هلندی در تحقیقاتی از مردم خواستند تا غذای خود را به مدت یک یا ۸ دقیقه بجوند، اما آن را قورت ندهند. پس از ۳۰ دقیقه، آن‌ها آزمایش کردند و متوجه شدند کالری غذاها وارد بدن افراد شده است.

همچنین ثابت شد، افرادی که غذاها را ۸ دقیقه جویده بودند، ۱۹ درصد غذای کمتری از گروه دوم که یک دقیقه جویده بودند، غذا خورده اند. بنابراین، جویدن آدامس‌های بدون قند پس از غذا نه تنها باعث خوشبویی دهان می‌شود بلکه میزان حس گرسنگی را در فرد کاهش می‌دهد.

کربوهیدرات بخورید

در رژیم‌های غذایی کربوهیدرات همیشه کم یا حذف می‌شود. اما بدانید با ممنوع کردن همه کربوهیدرات ها، شما احساس گرسنگی بیشتری خواهید داشت. بهترین روش استفاده از کربوهیدرات، خوردن میوه، سبزیجات و غلات است. این مواد برای مدت طولانی انسان را سیر نگه می‌دارند و برای خوردن غذاهای چرب و سنگین تمایل کمتری خواهید داشت. کربوهیدرات‌های سفید را می‌توانید در سیب‌زمینی پیدا کنید. سیب‌زمینی نشاسته پایدار دارد که برای مدت طولانی احساس سیری به آدم می‌دهد. بر اساس تحقیقات منتشر شده در مجله تغذیه انگلستان، نشاسته‌های پایدار تا ۲۴ ساعت انسان را سیر نگه می‌دارند و باعث می‌شوند تا روزانه ۳۲۰ کالری کمتری مصرف شود.

ورزش

برخلاف تصور عموم، ورزش باعث ایجاد حس گرسنگی در فرد نمی‌شود. بر اساس تحقیقاتی که در برزیل انجام شده اند، دویدن هنگامی که احساس گرسنگی دارید باعث فعال شدن سلول‌های ارسال پیام سیری می‌شوند و حس گرسنگی را مهار می‌کند. هنگامی که واقعا احساس گرسنگی دارید، یک وعده اسنک کوچک که فیبر زیادی دارد، همچون سیب یا یک کاسه جودوسر به شما کمک می‌کند تا کاملا احساس سیری داشته باشید.

منبع: تابناک

انتهای پیام/

کد خبر: 1228822 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • راهکارهایی برای کمتر گرسنه شدن
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت