Web Analytics Made Easy - Statcounter

موکب مضیف حرم امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی به مدت ١٠ روز در سه وعده صبحانه، نهار و شام به زوار اربعینی خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، موکب مضیف حرم امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی به مدت ١٠ روز در سه وعده صبحانه، نهار و شام به زوار اربعینی خدمت‌رسانی می‌کند.

حسین یکی از خادمان مضیف امام حسین (ع) است که درباره فعالیت این موکب به فارس گفت: این موکب از ۵ روز قبل اربعین کار خود را در صحن عقیله آغاز کرده و تا امروز جمعه نهم شهریورماه یعنی ۴ روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره فعالیت‌های این موکب گفت: موکب مضیف امام حسین (ع) در سه وعده صبحانه، نهار و شام به زوار خدمات رسانی می‌کند که بیشترین توزیع غذا در یک نوبت، در وعده نهار روز قبل اربعین انجام شد که بیش از ١۴ هزار پرس غذا طبخ و میان زوار امام حسین (ع) توزیع شد.

این خادم زوار امام حسین (ع) ادامه داد: در این موکب حدود ۶٠ خادم که از خدام رسمی حرم امام حسین (ع) و همچنین خدام افتخاری فعالیت می‌کنند که در جمع آنان خدام ایرانی هم هستند که در ایام اربعین به کمک این موکب آمده‌اند.

وی از برپایی موکب دیگری در کربلا خبر داد و گفت: دومین موکب مضیف حرم امام حسین در شارع الشهدا (ع) واقع است و هرروز به دست زوار حسینی آب خنک می‌دهد تا هرچند که اباعبدالله الحسین (ع) با لب تشنه به شهادت رسید زوار او در گرمای کربلا تشنه نباشند.

منبع:

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اربعین غذای متبرک امام حسين ع حرم امام حسین موکب مضیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟

اکبر یاوری با بیان اینکه به دلیل بارندگی‌های شدید در مناطق جنوبی کشور از جمله جنوب کرمان اجازه برداشت پیاز چند روزی به کشاورزان داده نشد، اظهار کرد: همین موضوع باعث شد که قیمت پیاز افزایشی شود.

به نقل از ایسنا، وی افزود: اما در حال حاضر قیمت پیاز روند کاهشی به خود گرفته است و با گرم‌تر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای شهرستان‌های دیگر قیمت‌ها باز هم کاهشی خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران تصریح کرد: در حال حاضر قیمت عمده فروشی پیاز دزفول در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و پیاز جیرفت نیز ۱۷ تا ۲۴ هزار تومان است.

وی در پایان گفت: روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز به تهران وارد می‌شود. مصرف تهران نیز حدود ۲۵۰ تن است. این یعنی روزانه حدود ۱۰۰ تن نیز پیاز مازاد در تهران داریم.

حدود دو هفته‌ای می‌شود که قیمت پیاز در برخی مناطق افزایش یافته و بعضا به کیلویی بیش از ۳۰ هزار تومان و در برخی مناطق تا ۴۰ هزار تومان هم رسیده بود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901372

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم