Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه مجازی ایران همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس دوبی، پاویون مجازی ایران در جیتکس را برگزار می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با همکاری نمایندگی جیتکس در ایران و نمایشگاه مجازی ایران، با هدف معرفی پتانسیل‌های صنعت و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در جیتکس 2021 پاویون مجازی ایران در جیتکس 2021 به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان حوزه فاوای ایرانی می‌توانند با استفاده از امکانات بستری نمایشگاه مجازی ایران، همزمان با برگزاری جیتکس دوبی از امکان معرفی امکانات، ظرفیت‌ها و محصولات خود برای بازدیدکنندگان بین‌المللی استفاده کنند.

غرفه‌داران پاویون مجازی ایران در جیتکس 2021 از امکانات گسترده‌ای برای ارتباط با همکاران بین‌المللی، بازدیدکنندگان و شرکت‌های حاضر در جیتکس برخوردار می‌شوند و اطلاعات آنها به صورت گسترده همزمان با برگزاری جیتکس در اختیار شرکت‌ها و پاویون‌های نمایشگاه قرار می‌گیرد.

پاویون مجازی ایران در جیتکس 2021 همزمان با افتتاح نمایشگاه جیتکس از تاریخ 25 مهرماه به مدت 30 روز برقرار می‌شود و شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران می‌توانند با شرکت در این نمایشگاه از امکانات زیر برخوردار شوند:

امکان جذب سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای منطقهاطلاع‌رسانی محصولات و ظرفیت‌ها به 20 هزار شرکت فعال حوزه فاوا در منطقه غرب آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقادرج اطلاعات غرفه‌داران، محصولات و خدمات در دایرکتوری دیجیتال و انتشار در محل برگزاری روز فناوری ایران در مرکز تجارت جهانی دبیمعرفی پاویون مجازی ایران در روز فناوری ایران در نمایشگاه جیتکس دوبیمعرفی پاویون مجازی فاوای ایران به سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور و سفارتخانه‌های خارجی مستقر در ایرانمعرفی پاویون مجازی فاوای ایران به پاویون‌های حاضر در نمایشگاه جیتکس 2021معرفی پاویون مجازی فاوای ایران به اتاق اقتصاد دیجیتال دوبیمعرفی پاویون مجازی فاوای ایران به شرکت‌های مستقر در اینترنت سیتی دوب

اعزام 20 شرکت دانش‌بنیان به نمایشگاه "جیتکس دبی"تولید 800 محصول نانوفناوری توسط 300 شرکت دانش‌بنیان در ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت علمی ریاست جمهوری صندوق نوآوری و شکوفایی علم و تکنولوژی معاونت علمی ریاست جمهوری صندوق نوآوری و شکوفایی علم و تکنولوژی ایران در جیتکس 2021 نمایشگاه جیتکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر موزه بزرگ خراسان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نمونه آثار هنری با موضوع روددزی‌های سنتی خراسان به نمایش گذاشته شده است.

علی صفرنژادافزود: موضوع اصلی این آثار برگرفته و اقتباس از نقوش فرهنگی، تاریخی و سنتی و هندسی خراسان و ایران است.

وی گفت: جقه دوزی، قلاب‌دوزی‌های ارومیه و رشت، بلوچ دوزی و آینه دوزی‌های سیستان و بلوچستان، پته دوزی‌های کرمان و سمنان و ... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

مدیر موزه بزرگ خراسان افزود: این هنرمند در کنار نمایشگاه برپا شده در موزه بزرگ خراسان، به صورت کارگاهی نیز در حال تولید رودوزی‌های سنتی است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس