Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:39:42 GMT

افت ولتاژ برق بخش آسارا رفع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۹۰۹۸

افت ولتاژ برق بخش آسارا رفع شد

 رامین فرج روز شنبه  در گفت وگو با خبرنگاران  اظهارداشت:  برای رفع این مشکل دستگاه تقویت کننده ولتاژ به ارزش ریالی پنج میلیارد ریال در بخش آسارا به  بهره برداری رسید.

وی  با اشاره به اینکه بخش آسارا دارای هفت هزار مشترک برق است،‌اظهارداشت: با افزایش تعداد مشترکان و تجهیزات داخلی در بخش آسارا، مشترکان منطقه با مشکل افت شدید مواجه بودند که اکنون مشکل رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فصل‌های بهار و تابستان مشکل افت ولتاژ در بخش آسارا شدیدتر بود مشترکان به خصوص در روستاهای دارای شبکه طولانی درزمینه کیفیت برق آسیب به لوازم برقی وجود داشت.

رییس اداره برق بخش آسارا دراین باره گفت: برای رفع مشکل افت ولتاژ منطقه امکان نصب خازن نبود که پس از بررسی های لازم، تصمیم بر این شد که نسبت به تهیه ونصب یک دستگاه اتوترانس با قابلیت افزایش پله ای ولتاژخط تغذیه اصلی متناسب باوضعیت مصرف وولتاژدرهرزمان اقدامات لازم به عمل آید.

بهنام تیموری فزود: اتوترانس فوق به کمک پرسنل برق شهرستان آساروباهمکاری بخشداری آسارا در محدوده جاده چالوس نصب و راه اندازی شد.

بخش ۵۵ هزار نفری آسارا در حاشیه جاده کرج - چالوس قرار دارد.

برچسب‌ها آسارا انرژی برق مصرف بهینه برق کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسارا انرژی برق مصرف بهینه برق آسارا انرژی برق مصرف بهینه برق کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

 

به گزارش تابناک، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

مهر در خبری نوشت:همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

دیگر خبرها

  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود